fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית צפון רכשה ניידת "קורונוע" לטובת תושבי הצפון

בכל הצפון. הקורונע של הכללית (צילום דוברות הכללית)
בכל הצפון. הקורונע של הכללית (צילום דוברות הכללית)

כללית מחוז צפון רכשה ניידת "קורונוע" לטובת תושבי הצפון. הניידת מבצעת בימים אלו מאות דגימות קורונה ביישובי המחוז גם בערים הגדולות וגם ביישובים קטנים ומרוחקים.

בשבוע הקרוב ניידת הקורונע, של כללית מחוז צפון תגיע לבדיקות קורונה עבור לקוחות כללית: חניון צומת גולני, צפת, ק. שמונה, נוף הגליל. הבדיקות מבוצעות על ידי צוות ממוגן במקצועיות ובמהירות תוך הקפדה על הנחיות המיגון של משרד הבריאות.

לדברי, ד"ר מרדכי דיין מנהל כללית מחוז צפון "מטרתה של הניידת להנגיש למטופלי כללית את הבדיקות באופן מהיר, מקצועי ובטוח. בתקווה שזה ימנע התפרצות שנייה של התחלואה".

צוותי כללית ערוכים ומגויסים להמשך הפעילות לאיתור חולים במסגרת המאבק הלאומי לבלימת קצב התפשטות המגיפה. עד כה הופנו אלפי מטופלי כללית למתחמים שנפתחו ואנחנו ממשיכים במאבק לאיתור ומיגור נגיף הקורונה, תוך שימת דגש על מוקדי התפרצות ומנגישים את הבדיקות לטובת מבוטחי כללית.

במחוז פועלים כעת לרשות מטופלי הכללית מתחמים קבועים ב: טבריה, מגדל העמק, עפולה, צומת גולני, צפת. הפעילות במתחמי הישובים הבאים: קריית שמונה, נצרת, בית שאן, רמת הגולן, בוקעתא, דבוריה, כנא שתחודש בהתאם לצורך.

ד"ר דיין: "אנחנו קוראים לציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות, להמשיך ולהשתמש בשירותי האון ליין שכללית מעמידה לרשות מטופליה. במידה ואתם חייבים להגיע למרפאה, יש ליצור קשר טלפוני עם המרפאה".

חזרה הדרגתית לשגרה עם קורונה

בעקבות הירידה בקצב ההתפשטות של נגיף הקורונה בישראל, שאליה מתלווה ירידה במספר החולים, אישר משרד הבריאות חזרה הדרגתית לשגרה גם במרפאות.

הפעילות במרפאות של כללית נעשית בהתאם לכללי הבטיחות שקבע משרד הבריאות כדי להגן על המטופלים והצוותים הרפואיים מפני הידבקות בנגיף הקורונה.

כללי הבטיחות הבאים: תשאול מטופלים בכניסה בנוגע לתסמינים ומדידת חום, שמירה על מרחק פיזי של שני מטרים לפחות בין אדם לאדם, חבישת מסכות, היגיינת ידיים קפדנית, הגדלת מרווחי הזמן בין המטופלים המוזמנים כדי למנוע התקהלות בחדר ההמתנה, מי שמחויב בידוד אל תגיעו לקבלת טיפול שאינו דחוף.

גם אם לא אובחנתם כחולי קורונה ואתם לא בבידוד בית, אבל כן סובלים מתסמינים נשימתיים (שיעול, קוצר נשימה וכדומה) – עליכם להמתין יומיים לפחות מרגע שהתסמינים הנשימתיים חלפו. ועד להגעה לטיפולים שמפורטים למטה. במקרה כזה – פנו לרופא שלכם טלפונית.

טיפולים ומעקבים לא מזניחים 

חשוב להקפיד על המשך מעקבים, בדיקות וטיפולים: דם סמוי, סוכרת, לחץ דם גבוה, השמנה, אי ספיקת לב, מחלת ריאה כרונית, הפסקת עישון ובדיקת דימות (רנטגן), ממוגרפיה.

ככל הניתן, מומלץ לעשות ביקורים מרחוק:

  • שיחת וידאו עם רופא המשפחה ורופא הילדים האישי: ניתן לתאם תור בשיחת וידאו עם הרופא האישי באפליקציה או באתר כללית.
  • תור טלפוני עם הרופא אישי: התייעצות טלפונית עם רופאי המשפחה או הילדים האישי. ניתן לזמן ביקור טלפוני אצל רופאי המשפחה והילדים באתר או באפליקציית כללית או באמצעות משרד המרפאה.
  • התפתחות הילד און-ליין: טיפולים בתחום התפתחות הילד אצל המטפלים הקבועים באמצעות שירותי און-ליין.
  • ייעוץ עם דיאטנית און-ליין: מטופלים הזקוקים להמשך המעקב והייעוץ הדיאטני יוכלו לבצע זאת באמצעות שיחות וידאו.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות