fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירון הוכנבוים ימשיך עונה נוספת? כלל וכלל לא בטוח

מאמן הפועל נצרת עילית עושה עונה מופלאה והוא בדרך לליגת העל * ומה יקרה במקרה של פנצ'ר בדקה ה- 90? * בנצרת עילית עדיין זוכרים את טראומת העונה בה דני גולן אימן
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית נמצאת בדרך הנכונה ועושה עד כה עונה מופלאה. האם הדבר מבטיח חוזה לעונה נוספת למאמן ירון הוכנבוים? כלל וכלל לא בטוח. במקרה והקבוצה תעפיל לליגת העל, אין בכלל ספק שהחוזה של הוכנבוים יחודש והוא ידריך את הקבוצה בליגת העל. אבל מה יקרה אם יהיה פנצ'ר לא צפוי והקבוצה לא תעלה?

המנכ"ל גיל ברעם והיו"ר רוני ליקוורניק, עדיין זוכרים את העונה ההיא לפני נחמש שנים, בהדרכת דני גולן. נצרת עילית, שגם אז כמו העונה איש לא ציפה שתעלה לליגת העל, עשתה עונה מופלאה תחת המאמן דני גולן, סיימה את העונה הסדירה במקום השני המוביל לליגת העל עם 5 נקודות יתרון על פני הפועל רעננה מהמקום השלישי, אבל כשלה בפלייאוף, כולל הפסד בית מביך להפועל רעננה ובסופו של דבר כשלה במאמצי העלייה.

דני גולן היה משוכנע אז שמגיע לו חוזה לעונה נוספת, לאחר שעשה עונה מצוינת עם קבוצה ללא יומרות שלא נבנתה לעלייה, אבל השורה התחתונה היא שהכריעה: המנכ"ל גיל ברעם החליט שגולן כשל במשימה העיקרית ולא חידש עמו את החוזה, החלטה שהתקבלה בזעם רב אצל גולן ובין השניים שרר נתק ממושך, עד שעשו סולחה.

המצב היום פחות או יותר דומה. אם הוכנבוים לא יספק את הסחורה, שהיא עלייה לליגת העל, כלל וכלל לא בטוח שימשיך, למרות ההערכה המקצועית הרבה לה הוא זוכה.

ויש גם את הצד של המאמן עצמו. הוכנבוים נחשב לאחד המאמנים המוערכים בליגה הלאומית והעונה שהוא עושה לא נעלמת מעיניהם של ראשי קבוצות אחרים, שעשויים לתת לו הצעה כספית נדיבה שלא יוכל לעמוד בפניה, למרות הסנטימנטים שיש לו לנצרת עילית.

כך או כך, המנכ"ל גיל ברעם לא עוסק כרגע בסוגיית המאמן לעונה הבאה. "תן לסיים את העונה כבוד, יש לנו שמימה וצריך לעמוד בה עד הסוף", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות