fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יושב ראש הפועל מגדל העמק התפטר מתפקידו

את פרישתו מהקבוצה נימק אלי אלפסי בסיבות אישיות. "אני משאיר מועדון מסודר, ללא חובות לשחקנים"
אלי אלפסי (צילום עצמי)
פרש. אלי אלפסי (צילום עצמי)

יושב ראש קבוצת הכדורגל הפועל מגדל העמק, אלי אלפסי, הודיע הבוקר על סיום עבודתו במועדון לאחר עונה אחת בלבד. אלפסי, שכשהגיע כיוון לפלייאוף העליון, מצא את קבוצתו נאבק על חייה בליגה.

אלי אלפסי (צילום עצמי)
אלי אלפסי (צילום עצמי)

"התחלתי את תפקידי כשהמטרה הכללית להביא לשינוי ההתנהלות, המקצועיות גם בקבוצה הבוגרת והן במחלקת הנוער. יחד עשינו שינוי מהותי בדרך התנהלות המועדון, נורמת התנהלות שונה מהעבר, הקפדה על משמעת במועדון, התנהלות כלכלית, ייצוג המועדון בצורה מכובדת, קידום מחלקת הנוער מחלקה שהשתפרה מאוד בשנה האחרונה", אומר אלפסי.

את פרישתו מהקבוצה נימק בסיבות אישיות. "אני משאיר מועדון מסודר, ללא חובות לשחקנים (ביומיים הקרובים כלל השחקנים יקבלו את מלוא השכר של חודש אפריל וכן את כלל השכר עבור הנקודות).

אלפסי הודה לראש העיר אלי ברדה ולמנכ"ל העיר שלום זוזוט "תמכו בקבוצה ומאמין כי ימשיכו לתמוך באופן הראוי במועדון" והבהיר להם: "הנכם נדרשים לאתר מחליף במידי על מנת להכין את המועדון בצורה הראויה לעונה הקרובה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות