fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלוץ החם: 11 שערים ב- 10 משחקים לאלון בוזורגי

אלון בוזורגי, בנו של אגדת כדורגל בקריית שמונה, הגיע בינואר לאחי נצרת והפך לשחקן הכי חם של הקבוצה בדרך להישרדות * "אני נהנה מכל רגע במכבי אחי נצרת, מצאתי כאן בית חם מאוד" * לטענתו, הוא כבר מוצף הצעות לעונה הבאה
אלון בוזורגי (צילום חגאג רחאל)
אלון בוזורגי (צילום חגאג רחאל)

"אני נהנה מכל רגע במכבי אחי נצרת, מצאתי כאן בית חם מאוד", אומר האיש החם של מכבי אחי נצרת, אלון בוזורגי, שהובא על ידי המאמן מוטי איווניר בחלון העברות בינואר והפך לבינגו עם 11 כיבושים ב- 10 משחקים, בדרך להבטחת ההישארות של קבוצתו בליגה הלאומית.

אלון בוזורגי (צילום חגאג רחאל)
אלון בוזורגי (צילום חגאג רחאל)

הערב (רביעי) יוצאת מכבי אחי נצרת למשחק חוץ באצטדיון המושבה נגד הפועל פתח תקווה, שזקוקה נואשות לניצחון כדי להישאר בליגה. האם בוזורגי ימשיך במומנטום המטורף שלו?

בוזורגי, בנו של איציק בוזורגי, אגדת כדורגל בקריית שמונה, התחיל את העונה בקבוצה של איזי שירצקי, אבל לא קיבל יותר מדי הזדמנויות להוכיח את יכולתו. הוא שותף בסך הכל בארבעה משחקים בליגת העל, בהם לא כבש. מכאן הדרך לנצרת הייתה קצרה. "התאקלמתי בצורה מצוינת הודות לשיתוף פעולה פורה עם שאר השחקנים, בראשות עלי חטיב, עלי כנעאנה ואמג'ד סולימאן", אומר בוזורגי.

סמלו המסחרי של בוזורגי הוא מסכת ספיידרמן, אותה הוא עוטה אחרי כל שער שהוא כובש. בוזורגי לא שוכח לפרגן לאיש שהביא אותו לנצרת.  "למאמן מוטי איווניר יש מניות רבות בכך שחתמתי בקבוצה", הוא אומר.

לטענת גורמים במכבי אחי נצרת, השחקן כבר חתום לעונה הבאה. לטענתם, הוא חתם על חוזה לעונה וחצי כאשר הגיע בינואר. בוזורגי לא ממהר לאשר את הדברים. "עדיין לא החלטתי בקשר לעונה הבאה, זה עדיין מוקדם, אבל סביר להניח שאם זה ליגה לאומית אז אמשיך באחי נצרת, למרות שקיבלתי הצעות מרוב קבוצות הליגה הזו, בנוסף לשלוש הצעות מליגת העל. אחי אריאל בוזורגי הוא הסוכן שלי בשיתוף עם זיו שטרנברג, וכרטיס השחקן שייך לי אישית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות