fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיילת משוחררת נהרגה בתאונת דרכים

גל אליהו מבית שאן השתחררה לפני חודשיים מהצבא. רכבה התנגש חזיתית באוטובוס. "הייתה פרח של ממש", סיפרו חברותיה
גל אליהו ז"ל (צילום אלבום משפחתי)
גל אליהו ז"ל (צילום אלבום משפחתי)

אבל כבד ירד על העיר בית שאן, עם היוודע הבשורה הקשה על מותה בתאונת דרכים של גל אליהו, חיילת משוחררת בת העיר, שנהרגה אתמול בשעות הבוקר בתאונת דרכים קטלנית, לאחר שרכבה היה מעורב בהתנגשות חזיתית עם אוטובוס באזור קיבוץ עין גב שעל שפת הכנרת.

 גל אליהו ז"ל (צילום אלבום משפחתי)
גל אליהו ז"ל (צילום אלבום משפחתי)

מד"א נמסר כי שבעה נוסעים נוספים נפצעו קל. חקירת נסיבות התאונה נמשכת. חובש בכיר במד"א יהודה ליבוביץ' סיפר על התאונה הנוראית שהובילה למותה של גל: "כשהגענו הבחנו באוטובוס וברכב פרטי מעוך. בכיסא הנהג נלכדה צעירה כבת 21. היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה, ניסינו להעניק לה טיפול תוך חילוצה מהרכב על-ידי הכבאים. לאחר שחולצה, ביצענו בדיקות רפואיות. היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. הענקנו טיפול רפואי לשבעה מנוסעי האוטובוס שנחבלו ונפגעו באורח קל ופינינו אותם לבית חולים".

הרכב בו נהגה גל במקום התאונה (צילום דוברות המשטרה)
הרכב בו נהגה גל במקום התאונה (צילום דוברות המשטרה)

 

גל שהשתחררה לפני כחודשיים מצה"ל עבדה ברמת הגולן, ושכרה דירה במושב גבעת יואב. לבית בבית שאן היא הייתה מגיעה בסופי השבוע, כפי שהגיעה גם בסוף השבוע האחרון. היא הייתה בדרכה חזרה למקום עובדתה ברמת הגולן. אליהו היא בת למשפחת אליהו, משפחה וותיקה ומוכרת בבית שאן. "היא הייתה פרח של ממש, חייכנית ואהובה. ילדה של החיים. לדבר עליה בלשון עבר זה בלתי נתפס", סיפרו חברותיה, שהתקשו לעכל את הבשורה המרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות