fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיזוק משמעותי לתנועת "יחד" במגדל העמק

ראשי הציונות הדתית במגדל העמק תומכים ברשימת "יחד" בראשות דוד זגורי
דוד זגורי (צילום עצמי)
דוד זגורי (צילום עצמי)

"אנו תומכים תמיכה מלאה בתנועת 'יחד' בראשות דוד זגורי למועצת העיר",  הודיעו  חברי מועצת העיר לשעבר שמעון אברג'ל, חיים ביטון ודוד אזולאי, מראשי הציונות הדתית במגדל העמק. בפגישה שהתקיימה בין ראש רשימת "יחד", דוד זגורי, לבין השלושה, הודיעו האחרונים כי יתמכו בתנועת "יחד" ויעשו הכל להצלחתה בבחירות למועצת העיר.

דוד זגורי (צילום עצמי)
דוד זגורי (צילום עצמי)

"כמנהל ומחנך בישראל, שדוד זגורי היה מתלמידי, אני רואה לנכון, לעת הזאת, להביע את תמיכתי בדוד זגורי. אני מכיר את אופיו, תכונותיו ודאגתו לציבור הרחב", אמר שמעון אברג'ל, לשעבר מנהל בית ספר תיכון "יהודה" בעפולה, איש חינוך מוערך ובעברו חבר מועצת העיר.

דוד אזולאי, אף הוא חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת הביקורת בעירייה לשעבר, המשמש כמורה ומחנך במשך 35 שנים, הצטרף לתמיכה ואמר: "אין ספק שמדובר במועמד ערכי, שיביא עם חבריו לרשימה, רוח רעננה בבחירות."

חיים ביטון, לשעבר סגן ראש העיר ומורה בכיר במערכת החינוך בעיר, הביע אף הוא את תמיכתו בדוד זגורי.

בסיום הפגישה הודה דוד זגורי לתומכיו ואמר:  "אני נרגש ומלא הכרת תודה על תמיכתכם בי. אני וחברי, ספי שמעוני,  נדאג ליישם את התכניות שגיבשנו גם בתחום החינוך, ושלושת אנשי החינוך המכובדים שהביעו תמיכתם בנו, ישמשו עבורנו משענת ראויה לשליחותנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות