fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקף ופצע את חברתו, נמלט והתבצר בבית הוריו

"אנו רואים בחומרה כל גילוי של אלימות ונפעל בנחישות למיצוי הדין עם החשוד, באופן מיידי וללא פשרות", ציין קצין אגף החקירות של משטרת נצרת עילית רפ״ק רימון והבי
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי

ביום שישי התקבל אירוע במשטרת נצרת עילית אודות גבר בשנות ה-40 תושב העיר שתקף  את חברתו לשעבר בדירתה פצע אותה, גרם נזק לרכושה ונמלט מהמקום. בעקבות המקרה נפתחה חקירה שכללה סריקות לאיתור החשוד במספר כתובות בעיר.

ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)
ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)

ביום ראשון במהלך הסריקות לאיתור החשוד שוטרי הסיור ביקרו בבית הוריו של החשוד אך נתקלו בדלת סגורה נעולה וללא מענה מהדירה. ניסיונם המקצועי של שוטרי הסיור  וחושיהם החדים הובילו את השוטרים למסקנה שהחשוד מסתתר בתוך הבית. משנשמעו רחשים מתוך הדירה השוטרים החלו בניסיון לשכנע את החשוד לפתוח את הדלת.

על אף העובדה שהשוטרים ניסו לשכנעו  לפתוח את הדלת ולהסגיר את עצמו ולאחר כשעתיים של ניסיון לקיים עימו משא ומתן ללא הצלחה, השוטרים פרצו לדירה  דרך החלון  בסיוע צוות כיבוי והצלה ועצרו את החשוד. מעצרו הוארך בבימ״ש נצרת. "אנו רואים בחומרה כל גילוי של אלימות ונפעל בנחישות למיצוי הדין עם החשוד, באופן מיידי וללא פשרות", ציין קצין אגף החקירות של משטרת נצרת עילית רפ״ק רימון והבי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות