fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידים גילחו את ראשם כהזדהות עם החבר שחלה בסרטן

יובל קרימר הופתע ולא הסתיר את התרגשותו, למראה המחווה של החברים. "אני שמח שיש לי כאלה חברים תומכים". רז ג'ינו, שעומד מאחורי הרעיון: "רצינו שלא ירגיש שונה, שירגיש אחד מהחבר'ה"
גלאח. החברים של יובל (צילום: עצמי)
גלאח. החברים של יובל (צילום: עצמי)

עשרות תלמידים משכבת י"ב בבתי הספר אורט אלון ושרת בנצרת עילית, גילו רוח חברית למופת, כאשר גילחו את שערות ראשם, לאות הזדהות עם חברם, יובל קרימר, תלמיד בית הספר עמל רמת דוד ותושב העיר, שלפני מספר חודשים התגלה כחולה סרטן ומאז הוא נאבק במחלה.

יובל קרימר הציע ספק בצחוק ספק ברצינות לחבריו לעשות אתו קרחת כשישתחרר לחופשה מבית החולים רמב"ם בחיפה, שם הוא מאושפז. החבר רז ג'ינו מבית הספר שרת, התייחס ברצינות גמורה לרעיון שהעלה חברו והחליט להפתיע אותו. ג'ינו פתח קבוצה בווטסאפ, בה קרא לחבריו לגלח את שערות ראשם, כדי לתמוך ביובל. "תכננו את המפגש שלנו ואת הגלאח, כאות הזדהות עם יובל. אמרתי לחברים שכולנו נעשה, שנפתיע אותו כדי שלא ירגיש שונה, כדי שירגיש כמו אחד מהחבר'ה, כמו שהיה לפני שחלה", מספר ג'ינו.

בין החברים שהפתיעו אותו מלבד ג'ינו היו: זיו אטיאס, עדי סרנגא, נמרוד גוטמן, לירן צגאי, שרון זוזוליה, ניר טוגר, שי שרבקוב, רואי לוגסי, איתם סילברמן, דביר שטרן, עומר פרצ'וק ואחרים.

יובל קרימר הופתע ולא הסתיר את התרגשותו, למראה המחווה של החברים. "אני שמח שיש לי כאלה חברים תומכים", אמר. החבר רז ג'ינו: "הוא חייך, ראו עליו שהוא מרוצה, ככל שדיברנו אתו הוא הרגיש יותר טוב ושום דבר לא נראה לי שונה מבעבר, כשהוא היה בריא".

גלאח. החברים של יובל (צילום: עצמי)
גלאח. החברים של יובל (צילום: עצמי)

החבר עדי סרנגא מבי"ס אלון אומר: "הוא חייך את החיוך הכי גדול שראיתי, ראו עליו שהוא מתרגש". החבר זיו אטיאס מבי"ס אלון: "עשינו את זה כדי להעלות לו את הביטחון, כדי להראות לו שאנחנו אתו, עומדים מאחוריו ותומכים בו, הוא חייך מאוזן לאוזן ואמר שאין חברים יותר טובים מאתנו וזה היה שווה לנו את הכל".

יובל קרימר אומר ש"המחלה בדרגה הכי נמוכה, אני מרגיש טוב ומקווה לצאת מזה כמה שיותר מהר".

בעוד מספר חודשים אתה אמור להתגייס לצבא
"אני מקווה מאוד להתגייס לצבא ולשרת כמו כל החברים שלי, אני לא רואה תסריט אחר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות