fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל ברמן ואביעד קיסוס IN, הראל סלוצקי ודומינגז out

אביעד קיסוס וטל ברמן (צילום: יח"צ)

תכנית 'הבוקר' בהגשת טל ברמן ואביעד קיסוס, תועבר החל מהשבוע הקרוב גם בתחנת הרדיו 'קול רגע' המשודרת בגליל ובעמקים בתדרים 91.5 ו- 96 FM. הדבר מפתיע מעט בהתחשב בעובדה שעד כה שודרה תכנית בוקר בהנחיית צמד השדרנים עופר דומינגז והראל סלוצקי, ששודרה בסינדיקציה ארצית מרדיו תל אביב. סלוצקי ודומינגז הם יוצאי רדיו קול רגע והגיעו לעיר הגדולה לאחר תקופת עבודה ארוכה ברדיו של הגליל והעמקים.

אביעד קיסוס וטל ברמן (צילום: יח"צ)

ברדיו קול רגע אומרים כי על פי סקרי TGI מהשנים האחרונות עולה כי תכנית הבוקר נהנית מלמעלה מ- 160 אלף מאזינים מדי בוקר, והיא נחשבת לתכנית הבוקר המובילה מבין תחנות הרדיו האזורי בישראל. כניסת רדיו 'קול רגע', תחזק את התכנית בעוד למעלה מ- 38 אלף מאזינים מדי יום.

תכנית הבוקר עם טל ברמן ואביעד קיסוס משודרת מדי בוקר בין השעות 07:00-09:30. יצוין כי סלוצקי ודומינגז התפרסמו לאחרונה לאחר שהשתתפו בתוכנית הריאליטי גולסטאר.
"התכנית ירדה כי מצאנו לנכון לרענן במעט את לוח שידורי הבוקר ובחרנו לוותר על סלוצקי ודומינגז, כי הרגשנו שהחום האנושי הלך לאיבוד לטובת תכנים שיווקיים", אמר בתגובה מנהל התוכניות של רדיו קול רגע, דיוויד עזרן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות