fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ותיקי נצרת עילית דורשים: "תנו אזרחות כבוד למנחם אריאב"

אחרי ששיקולים פוליטיים מנעו ממועצת העיר נצרת עילית לאשר קבלת אזרחות כבוד לראש העירייה לשעבר, חבריו מבקשים להשמיע את קולם
מנחם אריאב
הביא אותו לקריית נצרת. מנחם אריאב ז"ל (צילום: עצמי)

ותיקי העיר ננצרת עילית מתארגנים ומתכוונים לפתוח בקמפיין פרסומי, במטרה לגרום לפרנסי העיר להעניק אזרחות כבוד לראש העירייה הקודם, מנחם אריאב, שעמד בראשות העיר במשך 32 שנה.

מנחם אריאב
מנחם אריאב (צילום: עצמי)

מי שעומד בראש היוזמה הוא מנחם הייט, מוותיקי העיר, ידיד אישי קרוב של מנחם אריאב. "רצינו להביע את מחאתנו על כך שסיכלו את היוזמה של אלכס גדלקין, אנחנו כועסים כי חושבים שמגיעה למנחם אריאב אזרחות כבוד. חבל שקבוצה של חברי מועצה סיכלו את היוזמה הברוכה והמכובדת של גדלקין, אנחנו חושבים שנגרם עוול גדול למנחם אריאב, זה לא לכבודה של העיר נצרת עילית. נתנו אזרחות כבוד לאנשים שתרמו פחות ממנחם אריאב, ולנו אין צל של ספק שמגיע למנחם".

לפני כחודש ראש העירייה הזמני אלכס גדלקין ניסה לקיים שיישב שלא מן המניין, במטרה להעניק לאריאב אזרחות כבוד ביום העצמאות, אולם קבוצה של חברי מועצה בראשותו של ראש העירייה המושעה שמעון גפסו, טרפדה את המהלך והישיבה לא יצאה אל הפועל.

מנחם הייט, אחת הטענות נגד אריאב זה שמכר את ביתו לערבי.
"אני לא חושב שזה צריך להיות נימוק כדי למנוע אזרחות כבוד מאדם שתרם לעיר במשך 30 שנה. זו לא סיבה ולא יכולה להיות סיבה".

מה אתם מצפים שיקרה בעקבות היוזמה שלכם?
"אולי נגרום לחברי מועצת העיר לחשוב שוב על החלטתם, והאם נכון היה לסכל את היוזמה המבורכת של גדלקין. אני חושב שאם זה לא קרה בעצמאות, זה לא סוף העולם. יהיו עוד מספיק הזדמנויות להעניק לו אזרחות כבוד, ואני מקווה שההחלטה תשתנה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות