fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויהי אור: זרם החשמל חזר למתקני הקאנטרי

עיריית נצרת עילית הגיעה שלשום להסדר עם חברת החשמל שמאפשר חידוש פעילות הקאנטרי כבר בימים הקרובים, כפי שהתחייב מ"מ ראש העיר בפועל נתנאל טויטו
קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנוף הגליל (צילום: יצחק סולומון)
קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

המשבר בקאנטרי הגיע השבוע לנקודת אור חיובית. ביום רביעי,לאחר מאמצים גדולים ומשותפים של מ"מ ראש העיר נתנאל טויטו, חברי הדירקטוריון, מועצת העיר והדרג המקצועי, הושג מתווה שמאפשר יציאה מן המשבר הכספי ואור ירוק לביצוע תכנית הבראה לחברה לפיתוח .

כפי שהבטיח מ"מ ראש העיר טויטו בשבוע שעבר, תכנית הפעולה לטיפול במשבר מתבצעת בשלושה רבדים. בטווח המיידי , בשבוע האחרון בוצעו מהלכים דחופים שנועדו לאפשר פתיחת הקאנטרי והחזרתו לפעילות סדירה. המהלכים כללו הסרת העיקולים שהטילו רשות המיסים ומע"מ על חשבונות החברה,מינוי מנכ"לית לחברה, מו"מ מול הנהלת בנק לאומי לאישור הגדלת מסגרת האשראי והגעה להסדר עם חברת החשמל. בטווח הבינוני מתוכנן מינוי חשב מלווה על ידי משרד הפנים וקבלת הלוואה בסך 19 מיליון לצורך הבראת החברה. בטווח הרחוק תיושם תכנית ההבראה במלואה והחברה תהפוך לרווחית.

העיקול הוסר כבר ביום חמישי שעבר ומתחילת השבוע התנהלו מגעים אינטנסיביים מול הבנקים ואמש התקיימה ישיבה עם נציגי ההנהלה הבכירה. המשימה העומדת כרגע לפתחו של טויטו היא הסדרת תשלום משכורות לעובדים והזרמת הכספים לקרנות ההשתלמות.

"אנו עושים ימים כלילות על מנת לפתור את המשבר מהר ככל האפשר" אמר טויטו בתגובה וציין כי לצד המאמצים לפתור את המשבר נאלצת הנהלת העירייה להתמודד עם מסכת שמועות ודיסאינפורמציה שמפיצים גורמים שונים, בעלי אינטרסים כאלה ואחרים, שמנסים לצבוע את התמונה בצבעים קודרים ולהביא לקריסת החברה. "יש גורמים שהדרך הנסללת לפיתרון המשבר לא מתאימה לאינטרסים שלהם והם היו מעדיפים להמשיך ולראות את הקאנטרי סגור. אני שמח לאכזב אותם ולהודיע חגיגית: הקאנטרי יפתח, המשבר ייפתר והחברה לפיתוח נצרת עילית תבריא ותצא לדרך חדשה" סיכם טויטו בתגובה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות