fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום: נצרת עילית נרתמת למאבק בסרטן

בעקבות ההיענות הנמוכה למבצע "הקש בדלת" בשל המצב הביטחוני, הוחלט לקיים היום (שני) מבצע התרמה נוסף במתכונת עירונית בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן
אורי ביו ונתנאל טויטו (צילום: ישראל פרץ)
אורי ביו ונתנאל טויטו (צילום: ישראל פרץ)
אורי ביו ונתנאל טויטו (צילום: ישראל פרץ)
אורי ביו ונתנאל טויטו (צילום: ישראל פרץ)

המבצע השנתי של האגודה למלחמה בסרטן "הקש בדלת" התנגש השנה בעיצומו של גל הטרור ורבים מההורים, מתוך חשש לביטחון ילדיהם, סירבו לאשר  השתתפות בהתרמה מדלת לדלת. במספר ערים ברחבי הארץ, בהם אירעו פיגועי דקירות, מבצע ההתרמה בוטל. כלל לא התקיים. בערים אחרות, דוגמת נצרת עילית,המבצע התקיים במתכונת מצומצמת וסכום הכסף שנתרם היה אפסי לעומת שנים קודמות.

ממלא מקום ראש עיריית נצרת עילית נתנאל טויטו קיבל בשבוע שעבר את הנתונים והחליט לגייס את העיר כולה למען המטרה החשובה. טויטו קיים ישיבה מיוחדת עם מנהלת מחוז הצפון באגודה למלחמה בסרטן, עליזה שולצר ויו"ר הסניף בנצרת עילית אלכס גדלקין. בסיכום הישיבה הוחלט לקיים יום התרמה עירוני מיוחד ולגייס הפעם לא רק את מערכת החינוך אלא גם את בעלי העסקים, המפעלים, עובדי העירייה ושאר הגופים הציבוריים הפועלים בעיר.  "מדובר במטרה נעלה שנוגעת לכל אחד מאיתנו ויש בה כדי לסייע באופן משמעותי למאבק המשותף של כולנו במחלת הסרטן"  הסביר טויטו וציין כי גם בנצרת עילית ישנם חולים רבים הנתמכים בשירותי האגודה למלחמה בסרטן הניתנים לאורך כל ימות השנה,ללא קשר למבצע "הקש בדלת".הסביר ממלא מקום ראש העיר טויטו.

יום ההתרמה העירוני מתקיים היום (שני) ובמסגרתו כל ילד בעיר יתרום  סכום אחיד בסך5 שקלים  בלבד.  תנועות הנוער , מתנדבי שנת שירות, מכינאים ומתנדבים רבים, יתרימו בשעות אחה"צ מ במרכזים מסחריים ברחבי העיר. התרמה תתבצע גם במפעלים ובקרב בעלי העסקים בעיר, בעיריית נצרת עילית תתקיים הרצאה  בנושא חשיבות הגילוי המוקדם  ובסיומה תתקיים התרמה מרוכזת לעובדים. "המטרה היא להציל את מבצע "הקש בדלת" ולגייס כמה שיותר כסף לטובת הפעילות המבורכת והחשובה של האגודה למלחמה בסרטן" הסביר טויטו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות