fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבכיר מעיריית נצרת עילית שעוכב לחקירה: ראש העיר שמעון גפסו

גפסו נחקר יחד עם איש עסקים מקומי בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון, פגיעה בפרטיות וחדירה למחשב. בסיום החקירה גפסו שוחרר בערבות ובתנאים מגבילים
ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: ישראל פרץ)

הבוקר פורסם כי בכיר בעיריית נצרת עילית, יחד עם איש עסקים מקומי, עוכבו לחקירה על ידי יחידת להב 433, היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן.

הבכיר מהעירייה הוא לא אחר מאשר ראש עיריית נצרת עילית הנבחר, שמעון גפסו, שנחקר יחד עם איש העסקים בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון, פגיעה בפרטיות וחדירה למחשב.

בסיום החקירה, גפסו שוחרר בערבות עצמית בסך 50 אלף שקלים בתנאים מגבילים וישהה במעצר בית עד יום שבת 9.11 בשעה 24:00.

על פי החשד, גפסו מנע סגירה של אולם אירועים הנמצא בבעלותו של איש העסקים המקומי ואפשר הפעלתו שלא בכפוף להיתרים הנדרשים, בתמורה לכספים שחלקם הועברו בהסוואה. חקירת להב 433 המאגדת מספר פרשיות, החלה בשנת 2012 בעקבות מספר תלונות שהוגשו בעניינים שונים הנוגעים לשניים. עוד נחקר החשד, כי גפסו פגע בפרטיותם של מספר אנשים באמצעות פרסום פרטים אישיים הנוגעים להם ובאחד המקרים חדר למחשב של גורם בעירייה והוציא ממנו חומרים.

"מתנהלת נגדי מלחמת התשה, אך אני עומד על חפותי ואוכיח אותה כשתינתן לי האפשרות", אמר שמעון גפסו.

מהעירייה נמסר בתגובה: "עירייה נצרת עילית רוחשת כבוד רב לרשויות החוק במדינת ישראל, כל מסמכי העירייה פתוחים וגלויים בפני נציגי החוק".

בהכנת הידיעה השתתף יצחק סולומון

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: ישראל פרץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות