fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האגודה לתרבות הדיור מחדשת פעילות בנצרת עילית

סניף האגודה העתיק משכנו לבית העירייה והוא מנוהל על ידי ענת בוחבוט , תושבת העיר "המטרה היא לקדם בעיר נושאים חשובים הן בתחום החברתי והן בתחום הפיזי", אמרה בוחבוט
ענת בוחבוט
ענת בוחבוט (צילום: עצמי)
ענת בוחבוט
ענת בוחבוט (צילום: עצמי)

האגודה לתרבות הדיור חידשה לאחרונה את פעילותה בקרב הבתים המשותפים בנצרת עלית. מנהלת העמותה היא ענת בחבוט. פעילות הסניף ברה לבניין העירייה במטרה לקדם בעיר את הנושאים החשובים לדיירים, להעלות את מודעות הציבור לשמירה על הרכוש המשותף ולטפח את החיים בבניין הן בתחום הפיזי והן בתחום החברתי/ קהילתי.

חידוש הסניף נעשה ביוזמתו ותמיכתו של ראש העירייה שמעון גפסו. "העירייה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם האגודה ורואה בפעילותה חשיבות רבה בשדרוג איכות חיי התושבים במבנים המשותפים"' אמר גפסו.

ענת בוחבוט מציינת כי הסל כולל : ייעוץ משפטי, ייעוץ רעש ואקוסטיקה, ייעוץ חשבונאי, תמ"א 38 – חיזוק מבנים נגד רעידות אדמה והרחבות בנייה, ייצוג משפטי בבתי המשפט ובפני המפקח/ת לרישום מקרקעין, ייעוץ הנדסי, פיקוח הנדסי, ייעוץ למקלוט, ייעוץ גינון, ייעוץ אדריכלי, ייעוץ שמאי, עזרים לניהול הרכוש המשותף, ביטוחים לרכוש המשותף בתעריף מוזל, הטבות מיוחדות, קורסים במגוון נושאים, סדנאות, סיורים, כנסים ועוד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות