fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברי המועצה מהרשימה של גפסו הביעו הזדהות עם פלוט

רוני ליקוורניק, ברכה ברוב ועירית שחר, היו ברשימה בראשות גפסו וכעת העתיקו את תמיכתם והזדהותם ברשימה 'נצרת עלית החדשה בראשות רונן פלוט'. השלושה הצהירו על כך בישיבת ההזדהות ואמרו כי הם תומכים בפלוט וברשימתו תוך שהם מרעיפים מחמאות על פלוט ועשייתו הרבה.
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

שלושה חברי המועצה מטעם רשימת עורי עיר של עיריית נצרת עלית לשעבר שמעון גפסו, הביעו הזדהות עם רונן פלוט ורשימתו- נצרת עלית החדשה.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

עוד עדות לשינוי הדרמטי והחיובי שעוברת העיר נצרת עלית, גם בנושאים הפוליטיים, ניתן לראשות בהזדהות של חברי מועצת העיר מטעם רשימת 'עורי עיר' שהייתה בהנהגתו של ראש העיר לשעבר, שמעון גפסו, עם ראש העיר הנוכחי, רונן פלוט.

השלושה, רוני ליקוורניק, ברכה ברוב ועירית שחר, היו ברשימה בראשות גפסו וכעת העתיקו את תמיכתם והזדהותם ברשימה 'נצרת עלית החדשה בראשות רונן פלוט'. השלושה הצהירו על כך בישיבת ההזדהות שנערכה ביום חמישי האחרון בעיריית נצרת עלית ואמרו כי הם תומכים בפלוט וברשימתו תוך שהם מרעיפים מחמאות על פלוט ועשייתו הרבה.

פלוט עצמו הודה לחברים ואמר: "מדובר בשלושה חברי מועצה איכותיים ואני מודה להם על תמיכתם. תהיה לנו נבחרת מנצחת, שתורכב מאנשים שהם מעל כל שיקול ואינטרס צר, אלא שרק טובת העיר לנגד עיניהם. הצבעה לרשימה שלי, נצרת עלית החדשה, היא הצבעת אמון בי ואני מקווה שהתושבים של העיר יעשו כך ונמשיך את התנופה בנצרת עלית החדשה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות