fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבריו של סמ"ר דניאל רפאל ז"ל ארגנו מסיבת צבעים לזכרו

חבריו של סמ"ר דניאל רפאל ז"ל ארגנו מסיבת צבעים לזכרו סיפרו חבריו
דניאל רפאל ז"ל
דניאל רפאל ז"ל

סמ"ר דניאל רפאל ז"ל מנצרת עילית, נפטר לפני כחודשיים לאחר תקופה ממושכת בה נלחם על חייו בביה"ח רמב"ם. דניאל נטמן בחלקה הצבאית של בית העלמין והותיר אחריו את אמו ויקטוריה שבורה וכואבת. חבריו של דניאל פנו לפני כשבועיים לעירייה וביקשו להנציח את שמו באחד מאירועי הקיץ שהעירייה מארגנת לבני הנוער", סיפר מור בן ציון, חברו של דניאל.

דניאל רפאל ז"ל
דניאל רפאל ז"ל

מנהלת תחום האירועים בעיריית נצרת עילית, רדה ברמן, הרימה את הכפפה וארגנה יחד עם חבריו של דניאל ובני נוער בעיר אירוע ססגוני במיוחד תחת הכותרת "מסיבת צבעים". האירוע התקיים אמש בהשתתפות עשרות בני נוער. "בחרנו דווקא לזכור את דניאל באירוע שמח, תוסס וססגוני כי ככה הוא בדיוק היה, שמחת החיים תמיד הייתה הדבר הבולט באישיותו וכך הוא יישאר לנצח בזיכרון", אמרה רדה ברמן

ראש העיר מלווה את האם מרגע היוודע התאונה הקשה. פלוט ביקר את דניאל כשהיה מאושפז בבית החולים, הגיע ללוויה וביקר את המשפחה במהלך השבעה. ביום ראשון השבוע בלטה נוכחותו גם בטקס גילוי המצבה במלאות 30 לפטירתו של דניאל ז"ל. "אנחנו נעשה כל מה שנוכל על מנת לתמוך ה באם ובמשפחה", אמר פלוט.

דניאל נפצע לפני כחמישה חודשים ונלחם על חייו בבה"ח רמב"ם. אמו ויקטוריה לא משה ממיטתו. יחד עם בני משפחתו ותושבי נצרת עילית היא התפללה לנס, אבל זה לא קרה. "זאת אבדה קשה מאוד, לאבד בחור בן 20 שעוד לא התחיל את חייו זה דבר בלתי נתפס", אמר אחד מחבריו וסיפר כי דניאל היה חייל מצטיין, בחור משכמו ומעלה שאהב לעזור לכולם והיה אהוב ותמיד מוקף בחברים. "דניאל שירת בחטיבת גבעתי והתעקש על מסלול קרבי למרות שיכול היה להיות ג'ובניק, הוא ביקש מאמו לחתום לו על השירות הקרבי ושכנע אותה ששום דבר לא יקרה לו והוא יחזור הביתה בריא ושלם".

ראש  העיר רונן פלוט: "דניאל היה  לוחם אמתי", אמר בכאב, "הוא התייתם  מאביו בגיל צעיר, אבל נלחם לשרת בקרבי, למרות שהיה בן יחיד נלחם לשרת בגבעתי והיה חייל מצטיין, למרבה הצער בקרב על חייו  הוא הפסיד ונשאיר אחריו חלל גדול ועצב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות