fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה הזמן להתחדשות! זה הזמן לתנופה! זה הזמן לצמיחה!"

המועמד לראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל, זיו ורהפטיג, השיק את קמפיין הבחירות שלו באירוע חגיגי בישוב אחוזת ברק
זיו ורהפטיג (צילום עצמי)
זיו ורהפטיג (צילום עצמי)

בכנס חגיגי בהשתתפות מעל 100 תושבים מכל ישובי עמק יזרעאל, שהתקיים  בישוב אחוזת ברק, השיק זיו ורהפטיג, המועמד לראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל, את קמפיין הבחירות שלו. "אני מתרגש מהמגוון של האנשים המצטרפים למסע המשותף שלנו להוביל שינוי בעמק והגיעו לכאן הערב. אנשי קיבוצים, וחברים ממושבים, תושבי ההרחבות ותושבי ישובים קהילתיים. צעירים, בני הגיל השלישי ובני נוער. דתיים וחילוניים. כולם אומרים בקול רם וברור- אנחנו רוצים שינוי בעמק", אמר ורהפטיג בפתיחת הערב.

זיו ורהפטיג (צילום עצמי)
זיו ורהפטיג (צילום עצמי)

אחרי שנים רבות של הובלת פרויקטים משמעותיים ועתירי משאבים בשירות הצבאי וניסיון רב בתפקידים ציבוריים בעמק יזרעאל, החליט זיו ורהפטיג להתמודד בפעם השנייה על תפקיד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ולקחת על עצמו את אתגר הובלת ההמועצה האזורית עמק יזרעאל.

ורהפטיג בן 49, נשוי להדס ואב לאורן, גל ושגיא. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת בן גוריון ותואר Bs.C. מהמכון הטכנולוגי בחולון (HIT). "החלטתי להתמודד כי יש לי הידע, הכלים, הניסיון והערכים להפוך את המציאות המשתנה להצלחה גדולה, כפי שעשיתי זאת בהצלחה בכל תפקידיי הקודמים. תמיד ידעתי לזהות מצבים של תקיעות. כדי להתמודד עם המצב גייסתי שותפים, הובלתי תהליך של למידה, הכנת תוכנית והובלה לביצוע, שהביאו לתוצאה שהייתה הטובה ביותר", אמר

עוד אמר ורהפטיג, " מערכת הבחירות הקרובה תכריע באיזו מועצה אנחנו רוצים לחיות. במועצה שמרנית, שרק שומרת על הקיים לעומת מועצה חדשנית ויצרתית שתוביל אותנו לחזית הקדמה בכל תחומי החיים. זה הזמן שלנו יחד להוביל את השינוי בעמק ולהפוך את העמק שלנו למקום, טוב יותר, מצליח יותר, פורח יותר. כי יש לנו עמק נהדר! זה הזמן להתחדשות!הצטרפו אלי ונוביל יחד את השינוי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות