fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית בהקפאה

עד לסיום הבדיקות (איחוד בעמק, מכבי חיפה) * לגיא דיין, ליעד אלמליח ופדרו חוזים לעונה הבאה והקבוצה תיבנה סביבם * גם ליובל אבידור ואחמד קסום חוזים, אבל לא בטוח שימשיכו * דבר אחד ברור: הזמן קצר והמלאכה מרובה
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

הפועל נצרת עילית נמצאת בשלב זה בהקפאה מוחלטת, בעקבות הגישושים עם מכבי חיפה וכן לאיחוד קבוצות בעמק, אבל למנכ"ל גיל ברעם כבר יש בסיס להתחיל את העונה הבאה. השחקנים  גיא דיין, ליעד אלמליח והברזילאי פדרו כבר חתומים לעונה הבאה וסביבם תבנה הקבוצה.

דיין ואלמליח המוערכים חתמו רגע לפני שהמריאו לחופשת קיץ בתאילנד. לגבי פדרו: השחקן מוצף הצעות, אבל מבהיר כי אם לא תהיה הצעה מפתה מליגת העל- יעדיף להמשיך בנצרת עילית. "יש כאן אנשים טובים שנותנים לי להרגיש בבית, כל צעד שאעשה יהיה בתאום עם גיל ברעם, שהוא כמו אבא שלי".

מנהל הקבוצה, שרון סויסה: "הקבוצה תיבנה סביב גיא, ליעד ופדרו". עוד שני שחקנים להם חוזים לעונה הבאה הם החלוץ יובל אבידור והמגן אחמד קסום, המחלים מפציעה, אבל כלל וכלל לא בטוח כי ימשיכו בנצרת עילית.

בשבועיים האחרונים נזרקים לאוויר אין ספור שמות של מאמנים, שכביכול עשויים לאמן את הקבוצה. רשימה חלקית: דני גולן, מוטי איווניר, איתי מרדכי, גיל לבנדה, גוסטבו בוקולי ואחרים. בנצרת עילית מבהירים: "לא ישבנו עם אף מאמן, לא דיברנו עם אף מאמן, לא עסקנו בסוגיית המאמן".

דבר אחד ברור לכל העוסקים במלאכה: הזמן קצר והמלאכה מרובה. צריך להתחיל לעבוד ולבנות קבוצה חדשה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות