fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמים בשווי 600 אלף דולר נתפסו בצפון

יחידת הגבולות של מחוז צפון במשטרת ישראל הצליחה למנוע היום, (שבת) הברחה גדולה של סמים מלבנון לשטח ישראל. נעצר תושב הכפר רג'אר החשוד בקבלת הסמים מסוג הרואין וקוקאין, ניצב רוני עטיה: "אנו נפעל במלוא העוצמה ועם כל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותנו"
סמים שנתפסו (צילום: דוברות מחוז צפון)
סמים שנתפסו (צילום: דוברות מחוז צפון)

יחידת הגבולות (יג"ל) של מחוז צפון הצליחה למנוע  (שבת) הברחה גדולה מאד של סמים מלבנון לשטח ישראל.

בפעילות ממושכת של יחידת יג"ל/ ימ"ר צפון, נעצר הלילה בגבול הצפון, בכפר רג'אר תושב הכפר בן 18 במהלך הברחת סמים, לאחר שהועברה אליו כמות גדולה מאד של חמור החשוד כסם מסוג הירואין וקוקאין.

בלשי היג"ל בפיקודו של רב פקד אבישי מועלם ומפקד ימ"ר צפון ניצב משנה מיכאל שפשק, ביצעו פעילות סמויה ואינטנסיבית במהלך החודש האחרון, שכבו במארבים לאורך גבול הלבנון תוך כדי סיכון רב, והלילה פעילות זאת נשאה פרי.

הסמים שנתפסו הבוקר
הסמים שנתפסו הבוקר (צילום: דוברות מחוז צפון)

החשוד, ניצפה בסמוך לגדר הגבול זורק כסף לעברו השני של הגבול ולאחר מכן הושלכו לעברו בחזרה מספר חבילות אשר בהמשך התגלו כחומר  החשוד כסם מסוכן. החשוד נעצר וברשותו נתפסו חמישה 5 ק"ג סם מסוג הרואין ועוד שני 2 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג קוקאין, שווי הסמים שנתפסו מוערכים  ביותר מ- 600 אלף דולר.

ניצב רוני עטיה
לחימה נחושה. ניצב רוני עטיה (צילום: דוברות מחוז צפון)

מפקד מחוז צפון ניצב רוני עטיה אמר:"עבודה שיטתית וחקירה סמויה ומוצלחת של יג"ל- ימ"ר צפון, סיכלה הפצת כמויות גדולות של סם בתחום מדינת ישראל. אנו נפעל במלוא העוצמה ועם כל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותנו. מדיניות זאת עוסקת גם בהגברת כושר ההרתעה של המשטרה, לחימה נחושה ופעילות ממוקדת המגדילה את סיכויי העבריין להיתפס"

 מפקד ימ"ר צפון נצ"מ מיכאל שפשק אמר:"אנו פועלים בנחישות על מנת לצמצם באופן ניכר את הברחות הסמים בגבולות כאשר הפעילות היא גם במישור המודיעיני וגם במישור המבצעי. המטרה שלנו היא לתפוס את הסמים עוד בטרם יגיעו לידי סוחרי הסמים המקומיים.

 החשוד יובא הערב, לאחר צאת השבת לבית משפט השלום בנצרת להארכת מעצרו.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות