fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה נגד עברייני תנועה בכפרים בגלבוע

עברייני תנועה נתפסו בכפרים מוקיבלה וסנדלה שבמועצה האזורית גלבוע * "משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן ממוקד, תוך שילוב פעולות הסברה ואכיפה במטרה להפוך את התנועה בישובים בדגש על הישובים הערביים"
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק מבוצעת פעילות ממוקדת יזומה ברחבי הישובים במרחב עמקים כנגד נהגים הנוהגים בשכרות או תחת השפעת סמים, נהגים  משתוללים או נהגים שנוהגים ללא רישיון נהיגה או שרישיונם נפסל והם מסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרכים  ופוגעים באיכות החיים של התושבים. השבוע נערכה פעילות אכיפה בכפרים הערבים שבמועצה האזורית גלבוע וביישובים נוספים.

ניידת משטרה | צילום: דורון גולן
ניידת משטרה | צילום: דורון גולן

במהלך פעילות בכפר מוקיבלה הבחין השוטר בנהג רכב פרטי המבצע עבירת תנועה. השוטר הורה לנהג לעצור. בעוד השוטר בודק את הנתונים של הנהג הגיעו למקום בני משפחתו של הנהג והרכב נעלם מהמקום. נהג הרכב צעיר בן 19, תושב מוקיבלה, עוכב לחקירה במסגרתה עלה כי הוא נהג ברכב של אמו מבלי שהוציא רישיון כלל.

בהמשך לאחר מספר פעולות חקירה הרכב אותר והושבת למשך 30 ימים ונגד נהג הרכב הוגש כתב אישום והוא זומן לדין בגין נהיגה ללא רישיון נהיגה.

בכפר סנדלה שוטרים סימנו לרכב לעצור, בבדיקה התברר כי מדובר בקטין בן17 שנהג ברכב פרטי מבלי שהוציא רישיון נהיגה. הרכב נתפס והושבת למשך 30 ימים  והקטין זומן לבית המשפט לתעבורה בגין נהיגה ללא רישיון נהיגה.

במהלך השבוע האחרון נרשמו במרחב עמקים כ-440 דוחות תנועה: ל-20 רוכבים על דו גלגלי קיבלו דוחות מבגין נהיגה מסוכנת, ל-23 נהגים נרשמו דוחות בגין אי מתן זכות קדימה, 20 דוחות מתוכם  נרשמו לנהגים  ברכבים משופרים שנהגו באופן מסוכן בניגוד לחוק.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן ממוקד, תוך שילוב פעולות הסברה ואכיפה במטרה להפוך את התנועה בישובים בדגש על הישובים הערביים, לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות