fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המפתח לבית הבא שלך, נמצא אצלנו…

חברת שגום מסחר והשקעות בע"מ בבעלותה של משפחת שכטמן, מיסודו של דוידה שכטמן ז"ל, היא חברה קבלנית ליזמות בנדל"ן, הבונה בארץ ומשקיעה בחו"ל. החברה קיימת מזה כ- 28 שנים,
בית דוידה
בית דוידה

חברת שגום מסחר והשקעות בע"מ בבעלותה של משפחת שכטמן, מיסודו של דוידה שכטמן ז"ל, היא חברה קבלנית ליזמות בנדל"ן, הבונה בארץ ומשקיעה בחו"ל. החברה קיימת מזה כ- 28 שנים, ופעילותה מאופיינת בעיקר בפיתוח פרויקטים בבנייה רוויה. כיום בונה החברה מס' פרויקטים במקביל גם לפרטיים וגם למסחר, תעשייה קלה והייטק. בימים אלו משווקת החברה מס' פרויקטים במקביל:

בית דוידה

פרויקט מסחרי חדש, ע"ש מייסד החברה, דוידה שכטמן ז"ל. בפרויקט זה בונה החברה 2,000 מ"ר בנוי של משרדים וחנויות למכירה ולהשכרה בגדלים שונים.

בית דוידה
בית דוידה

פרויקט NEXTOP

פרויקט מסחרי מפואר, המוקם בקומפלקס ההייטק והעסקים למקצועות חופשיים במתחם ההייטק C2 המתפתח, בו בונה החברה כ-9,500 מ"ר של משרדים וחנויות במגוון גדלים להשכרה ולמכירה.

פרויקט תאשור

פרויקט מגורים חדש ברחוב תאשור בשכונה המערבית בעפולה, בפרויקט הזה בונה החברה בניין מגורים ובו דירות בנות 4 ו- 5 חדרים, גדולות במיוחד, דירות גן מפנקות ופנטהאוזים מרווחים.

פרויקט חנקין 19 

שוכן בלב האזור המסחרי המחודש של עפולה, בצומת הרחובות השוק ויהושוע חנקין, מול מתחם הקניות BIG. המתחם כולל שני מבנים בני 6 קומות, המתנשאים מעל שטח מסחרי שבו בתי קפה, בתי מסחר, אזורי קניות ובילוי. חנקין 19 מתפרס על שטח של כ-9000 מ“ר: כ- 1400 מ“ר של חנויות ושטחי מסחר, חניון של כ-2000 מ“ר 2800 מ“ר שטחי משרדים ועוד כ-2800 מ“ר של שטחי מגורים – 21 דירות. לא רחוק ממתחם חנקין 19, נמצאים משרדי ממשלה ומוסדות עירוניים רבים, וביניהם מס ההכנסה, הביטוח הלאומי, משרד הבריאות ובית המשפט. תחנת הרכבת, התחנה המרכזית של עפולה וגם מגוון נקודות עוגן עסקיות כגון סניפי בנק, מסעדות ובתי קפה, סניף ”רמי לוי“ וקניון עפולה נמצאים בסמיכות לפרויקט זה, כל אלה ועוד ימשכו אל חנקין 19 שפע של קונים ויהפכו אותו ליעד מסחרי מוביל בעיר.

פרויקט האתרוג

השכונה המערבית היא השכונה היוקרתית ביותר בעפולה ולא נותרו בה מגרשים לבנייה רוויה. פרויקט האתרוג הוא בין האחרונים שיבנו בשכונה זו לאחר הריסה של בית ישן שהיה קיים באזור. הבניין נבנה כבניין בוטיק ובו מספר מצומצם של דירות, כ -10 דירות בלבד.

איכויות הבנייה מוקפדות ומעולות והעיצוב מיוחד וכמובן נוח. הדירות גדולות בעלות מפרט טכני עשיר, יוקרתי ומפנק.

פרויקט נוף העמק

פרויקט הבנייה מבית ש.ג.ו.מ מסחר והשקעות בע"מ ונכסי אופיר ונוי בע"מ בשכונת רובע יזרעאל המתפתחת. בזכות המיקום המושלם, נוף לפארק ולעמק תוכלו ליהנות מבנייני יוקרה הממוקמים בלב רובע יזרעאל בעפולה המתחדשת. בסביבת הפרויקט , פארק עפולה הצמוד לבית, מתחמי קניות , קאנרטי קלאב ומגרשי ספורט, ספרייה, קונסרבטוריון עירוני ורכבת העמק החדשה. במרחק הליכה גני ילדים ובתי ספר חדשים וכמובן הכל על בסיס התשתיות החדשות. בנוף העמק תמצאו שפע של נוחות, אוכלוסייה איכותית ואיכות חיים יוצאת דופן.

פרויקט ברכאן

פרויקט זה משלב מיקום מנצח של מרכז העיר, כמות דירות קטנה ויוקרה. בפרויקט דירות גדולות ומפרט טכני עשיר, באחד הרחובות השקטים והנעימים של העיר עפולה.

אחד הדברים הבולטים בחברת שגום זו המשפחתיות. ישנו חיבור מיוחד בין החברה ובעליה לבין הלקוחות, השיווק של הדירות ללקוחות מתבצע על ידי היזמים באופן ישיר מול הלקוחות, מה שמהווה יתרון ענק בכל תהליך המכירה והשירות לו זוכה הלקוח לאחר המכירה. בראייה לעתיד, קונה החברה עתודות קרקע לפרויקטים חדשים בעפולה והסביבה ובימים אלו החלה החברה פרויקטים של תמ"א 38 בחיפה בשני רחובות שונים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות