fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכנבוים לקראת הפועל פתח תקווה: "יודעים את גודל האחריות שאנחנו נושאים על כתפינו"

צפוי לפתוח עם ההרכב שפתח מול ראשל"צ. איתן וולבלום חוזר לסגל. "נמשיך לשחק את הכדורגל ההתקפי והיעיל שלנו, בתקווה לחזור עם 3 נקודות"
ירון הוכנבוים במשחק נגד עפולה (צילום חגאג רחאל)
עמל על מלאכת הרכבת הסגל. ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

הפועל נצרת עילית יוצאת יום לאצטדיון המושבה למשחק חוץ נגד הפועל פתח תקווה, במטרה ברורה לחזור עם 3 נקודות ולשמור על המקום הראשון בטבלה.

ירון הוכנבוים במשחק נגד עפולה (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

לסגל צפוי לחזור הקשר איתן וולבלום, שנעדר משני המשחקים האחרונים עקב פציעה. וולבלום לא צפוי לפתוח בהרכב כמו גם הקשר אוהד רבינוביץ. לרשותו של המאמן ירון הוכנבוים יעמוד סגל מלא והוא צפוי לפתוח עם ההרכב שפתח במשחק הניצחון על ראשון לציון בשני האחרון, למעט אחמד קסום המוצהב, שיוחלף על ידי המגן איימן עלי, שיערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה.

המאמן ירון הוכנבוים לקראת המשחק: "הם נמצאים במקום הלא אמיתי שלהם בגלל הפחתת נקודות בתחילת העונה, הם קבוצה צעירה ומהירה, צפוי משחק קשה, אני צופה קרב קשה, מקווה שנגיע מפוקסים, אנחנו יודעים את גודל האחריות שאנחנו נושאים על כתפינו, נמשיך לשחק את הכדורגל ההתקפי והיעיל שלנו, בתקווה לחזור עם 3 נקודות גם מהמשחק הזה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות