fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהן פלטפורמות השיווק שמתאימות לעסק שלך?

שיווק מניב מורכב מכמה פלטפורמות, שתיים לפחות אונליין והשאר אופליין, ואם אחת פחות חזקה, האחרות יתנו את המענה
צילום: פוטוליה

 

מאת: כנרת אייזנברג

כל עסק צריך לבחון מהן פלטפורמות השיווק המומלצות עבורו ואת החלוקה בין משאבי הזמן לכסף, אך תמיד לוודא ש-30 אחוז מהזמן יוקדש לשיווק.

להלן מספר פלטפורמות בסיסיות שכל בעל עסק יכול לתפעל באופן עצמאי:

1. רשתות חברתיות (אונליין): שימוש בשיווק דיגיטלי הוא מצוין, אך צריך לבדוק מהי הרשת החברתית המתאימה לכם. פייסבוק מאוד חזקה בישראל, אך לא מתאימה לכל עסק. אפשר להשתמש בלינקדאין, אינסטגרם, פינטרסט וגוגל+. הקמת פרופיל או דף עסקי הם ללא עלות ורק אם בוחרים לפרסם את הדף העסקי יש עלויות נוספות. חשוב להיות פעילים על בסיס קבוע ולדאוג להיראות ולהישמע עם פן חיובי ומעניין על מנת ליצור קהל אוהדים המעוניינים במוצרים / השירותים שלכם באופן תמידי.

הקדישו 30 אחוז מהזמן לשיווק. כנרת איזנברג (צילום: נטע אלונים)
הקדישו 30 אחוז מהזמן לשיווק. כנרת אייזנברג (צילום: נטע אלונים)

2. ניוזלטר / רשימת תפוצה (אונליין): שימרו על קשר עם כל הלקוחות שהגיעו לעסק שלכם במהלך חייו באמצעות דיוור על בסיס קבוע. חשוב להתחבר למערכת ניוזלטר מקצועית שתוכל להראות לכם את הסטטיסטיקות של הפתיחה ותיתן אפשרויות של דפי נחיתה ותבניות להשתמש בהן כדי שהנראות תהיה טובה.

3. ביקור בכנסים / תערוכות (אופליין): בכל תחום יש כנסים ותערוכות שנתיים, ומאוד חשוב למצוא את הזמן ולהגיע אליהם על מנת לחדש קשרים, ללמוד על הטרנדים והחידושים וגם על מנת להיראות ולהטביע את חותמכם בכל פעם מחדש, הווה אומר שאתם כאן כדי להישאר.

4. נטוורקינג (אופליין): בזכות התמדה והגעה תדירה למפגשי נטוורקינג ניתן ליצור קשרים עסקיים איכותיים שנשארים לאורח זמן ומניבים בזכות החיבור האישי. התוצאות מהנטוורקינג יגיעו בזכות השתתפות במפגשי נטוורקינג (אם בקבוצה קבועה או לא) לפחות פעמיים בחודש, כשלאחר מכן קובעים פגישות עם שניים-שלושה מהנוכחים והתחברות ברשתות החברתיות להמשכיות הקשר. כאשר אתם פוגשים את אותם האנשים שוב ושוב נוצר חיבור, אמון וקשר עסקי חברי שיוביל להעברת הפניות עסקיות איכותיות ושיתופי פעולה מוצלחים. יש מקרים בהם הקשר ייווצר באופן מיידי והפעילות העסקית תתפתח במהירות, ויש שמפגש לאחר חצי שנה או שנה יתחיל את השיתוף פעולה.

© הכותבת היא יועצת שיווקית והבעלים של ארגון "מפגשי נטוורקינג ויין"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות