fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם בבית שאן יידעו להשתמש בשרותיו של איש הכדורגל מספר 1 בעיר?

אבי לוי, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, שבמרוצת השנים פיתח קשרים ענפים גם בצמרת אופ"א, ההתאחדות האירופית לכדורגל, לא היה בעניינים בשנים האחרונות. האם אצל זקי לוי דברים ישתנו?
עברו כברת דרך ביחד. אבי לוי (צילום עצמי)

עם עלייתו של זקי לוי לשלטון בבית שאן, נשאלת השאלה האם יידע להשתמש בשרותיו של תושב העיר, אבי לוי, סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, שבמרוצת השנים פיתח קשרים ענפים גם בצמרת אופ"א, ההתאחדות האירופית לכדורגל.

אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)
אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)

אבי לי שימש בעבר כמנכ"ל הפועל בית שאן, בימים היפים של המועדון, בהם שיחקה הקבוצה בליגה הראשונה והייתה שגרירה נאמנה של העיר. "אם בכל פינה בארץ ידעו איפה נמצאת העיר בית שאן, הרי שלאבי לוי יש חלק גדול בכך", אומרים בבית שאן.

במהלך חמש השנים האחרונות, בתקופת שלטונו של רפי בן שטרית, שהודח בבחירות לפני שבועיים, איש לא טרח להתייעץ או להשתמש בשרותיו של איש בכדורגל מספר 1 בעיר והקבוצה צנחה עד ליגה ב' וגם שם חרב הפירוק על צווארה. "אם היו משתמשים במקצת מהידע והניסיון של אבי לוי, יכול להיות שהקבוצה הייתה היום במקום אחר", אומרים בבית שאן.

אבי לוי בתגובה: "אף אחד לא דיבר איתי לכן גם לא הייתי בעניינים. אם יקראו לי אבדוק את ההשלכות. העיר בית שאן בכלל והפועל בית שאן בפרט, תמיד היו קרובים ללבי. כבר 20 שנה שהקבוצה לא קיימת, אני עובד באזור המרכז ולמרות הפיתויים, מעולם לא עלה בדעתי לעזוב את העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות