fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האחות הגדולה

כוכבת האח הגדול, ירדן אדרי שסיימה את תכנית הריאליטי במקום השני, בילתה והתפנקה בעפולה. האחות הגדולה
ירדן אדרי התפנקה אצל עוז משיינקינס (צילום עצמי)

*האחות הגדולה. כוכבת תכנית הריאליטי האח הגדול שהסתיימה לאחרונה, ירדן אדרי שסיימה במקום השני, ביקרה בעפולה והתארחה אצל מעצבת הגבות הנחשבת חופית משה, שהעניקה לה טיפול VIP. חכו, יש המשך.

*אחרי טיפול הגבות נתקפה האחות הגדולה והסלבית בהתהוות ברעב. הדרך הייתה קצרה לשנקינס, בניהולו של האח של חופית, עוז משה, שדאג לפנק כיד המלך. למדור דווח שירדן נהנתה מכל ביס ולא שכחה לפרגן.

ירדן אדרי מתפנקת אצל חופית (צילום עצמי)
ירדן אדרי מתפנקת אצל חופית (צילום עצמי)

*חבר מועצת העיר עפולה, איתי כהן, נצפה מפשיל שרוולים ומסייע בחלוקת סלי מזון לנזקקי העיר. המדור מפרגן.

*כוכב הפועל עפולה, יובל שאוט, חגג יום הולדת בימי הסגר ויחד עם חברים נוספים מהקבוצה שציינו ימי הולדת, אסף אריאלי וליאל כהן, פינקו את החברים לקבוצה בארוחה מפוארת ומפנקת מבית צוקלה בניהולה של צוקית דנינו. היה טעים ומדהים.

*דני הקאובי הכל יכול מעפולה, הלא הוא דני מלול, הפך השבוע לחזאי ובדק מדי יום את הטמפרטורה בימי השרב הלוהטים שנחצו עלינו השבוע. דני רופ מקומי.

ליין שבועות

*צביקה ויעל שלוקה, מנהלי קונדיטוריית לבבט בעפולה, יצאו בליין קר של עוגות גבינה שלא מהעולם הזה לרגל חג השבועות. שווה לטעום.

*את שרה לוי מעפולה כולם מכירים, בעיקר כשבמשך עשרות רבות של שנים היא מקבלת את פני המבקרים בחנות מגדן במרכז העיר עפולה. למרות ששרה נחשבת בגיל הסיכון לקורונה היא לא מוותרת על הגעה לעבודה מידי בוקר ומקפידה לשמור על קשר עם הלקוחות. כוחה של מסורת…

*אלוף הבובקט המקומי, הלא הוא יניב יצחק, תועד מפנק ובעיקר מצנן את הנסיכה הפרטית שלו.

יניב יצחק והבת (צילום עצמי)
יניב יצחק והבת (צילום עצמי)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות