fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני אסולין: "לא מבקש גביע ופרחים, רק שייקחו את ההתחייבויות שלנו"

"שרק ייגמר כבר הסיפור, לא בריא שזה נמשך, זה פוגע בקבוצה, פוגע בשחקנים", אומר יושב ראש הפועל עפולה * ואין לו בעיה לזוז הצידה כבר היום ויאפשרו להנהלה לסיים את העונה בכבוד
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
יו"ר הפועל עפולה דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

למרות הצהרתו של ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ ביום שישי לפני שבועיים, כי עד יום שני הוא מצפה שהנהלת הפועל עפולה תסיים את תפקידה וההנהלה החדשה תיכנס לעניינים, הרי שהשבוע לא נרשמה תזוזה בנושא. "כנראה שאבי מבין שאי אפשר להזיז ככה אנשים", אומרים בהנהלה."שרק ייגמר כבר הסיפור, לא בריא שזה נמשך, זה פוגע בקבוצה, פוגע בשחקנים", אומר היו"ר דני אסולין, "מעבר לבקשה להכין את המסמכים לא הייתה שום התקדמות. לי אישית אין בעיה לזוז הצידה, אבל שידעו להיפרד בכבוד ואני לא מבקש גביע ופרחים, רק שייקחו את ההתחייבויות שלנו".

-למה זה תקוע?

"אין לי מושג, תשאל את הצד השני. אני רק מבקש שישבו אתנו בצורה מסודרת וייקחו את ההתחייבויות, מקווה שזה מה שיהיה. יותר מדי דיבורים היו מסביב, זה לא צריך להיות ככה אבל אני יודע שככה זה בחיים".

-אולי אתה נאיבי וציפית שדברים יתנהלו אחרת?

"יכול להיות שאני נאיבי מדי, יכול להיות שיש לי לב טוב מדי, הייתי רוצה שפוליטיקאים יפסיקו לסגור חשבון עם אלה שלא בחרו בהם, אבל כנראה שאני נאיבי. אני אישית לא פגעתי באף איש של אלקבץ כשנכנסנו להנהלה לפני 5 שנים, אפילו הייתה עלי ביקורת מצד החברים שלי".

דני אסולין אומר ש"המזל שלנו שהקבוצה לא נכשלה מבחינה מקצועית. ב-5 השנים האחרונות עשינו דברים יפים, 3 פעמים פלייאוף עליון, הגענו לחצי גמר גביע המדינה, זכינו בגביע הטוטו, אלו הישגים יפים מאוד ואני שמח שנעזוב בראש מורם וגאה".

לסיום מבקש אסולין להעביר מסר: "אמרתי ואני חוזר ואומר שאם אני הבעיה אני מוכן לזוז הצידה, יש בהנהלה אנשים נפלאים, שיתנו להם לסיים את העונה בכבוד, יחד עם החברים החדשים ואז שייפרדו מהם בכבוד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות