fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיא דיין נותח, יהיה כשיר לפתיחת האימונים

מדובר בניתוח שגרתי עבור שחקני כדורגל, בו התגלו שני קרעים וארך כחצי שעה בלבד, שמיד בסיומו הוא שוחרר לביתו. ביום ראשון הקרוב יגיע דיין לביקורת בבית החולים
גיא דיין (צילום חגאג רחאל)
גיא דיין (צילום חגאג רחאל)

קשר הפועל נצרת עילית, גיא דיין, שבמשך שבועות ארוכים סחב פציעה טורדנית בברך, עבר אתמול ניתוח מיניסקוס בברכו אצל ד"ר מאזן פלאח, שבוצע בית החולים רמב"ם בחיפה.

מדובר בניתוח שגרתי עבור שחקני כדורגל, בו התגלו שני קרעים וארך כחצי שעה בלבד, שמיד בסיומו הוא שוחרר לביתו. ביום ראשון הקרוב יגיע דיין לביקורת בבית החולים.  מי שליווה אותו לניתוח וגם הסיע אותו לביתו בבית שאן הוא מנהל הקבוצה המסור שרון סויסה.

לגיא דיין הייתה בסך הכל עונה טובה, הוא כבש 12 שערי ליגה והיה בורג משמעותי בריצה המטורפת של נצרת עילית בליגה הסדירה, אלא שבפלייאוף הוא הלך לאיבוד כמו כל הקבוצה, אלא שלו הייתה סיבה מקלה: הוא סחב פציעה שהגבילה אותו מאוד. תוך שלושה שבועות יחזור לעצמו, "הוא יהיה כמו חדש", הבטיח הרופא המנתח. ההערכה היא שעד פתיחת האימונים יהיה כשיר.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות