fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני נוער בנצרת עילית יזמו ימי התנדבות למען אנשים עם מוגבלויות במהלך חופשת הקיץ

ראש העיר רונן פלוט נפגש עם בני הנוער וברך אותם על היוזמה. "זה לא מובן מאליו שבני נוער יוזמים, תורמים ונרתמים במהלך החופש הגדול למען האחר ועושים זאת באופן יוצא מן הכלל ומעורר כבוד"
הצעירים המתנדבים בלשכת ראש העיר רונן פלוט (צילום דוברות העירייה)
הצעירים המתנדבים בלשכת ראש העיר רונן פלוט (צילום דוברות העירייה)

למעלה מ- 50 שני נוער השכימו בשעת בוקר מוקדמת והתייצבו במוקדי התנדבות שונים למען אנשים עם מוגבלויות, במועדון העיוור, במע"ש, בגני ילדים ובמרכזים שמפעיל אגף הרווחה בנצרת עילית.   בני הנוער בהובלת התלמידה רינת שקד יזמו פעילות חברתית משותפת עם ילדים הסובלים מקשיי תפקוד פיזיים וקוגנטיביים, בילו עמם במהלך כל היום במשחקים, הפעלות ומפגשי שיח. "חודשיים חופש זה הרבה זמן, רצינו לתת משהו ולתרום גם למען הקהילה", הסבירה רינת שקד.

הצעירים המתנדבים בלשכת ראש העיר (צילום דוברות העירייה)
הצעירים המתנדבים בלשכת ראש העיר (צילום דוברות העירייה)

ימי ההתנדבות זוכים לליווי צמוד של אגף הרווחה בעירייה, באמצעות עובדים סוציאליים: תמי בן חמו, גבי דובדבני, ארד כהן, וסיון יאיר מימון. כמו כן מלווים את הפרויקט מנהל תכנית "מחוברים" יוסי בטיטו, מנהל מחלקת הנוער צחי אריאלי ומנהל תנועת הנוער כנפיים של קרמבו דוד שיינן.

ראש העיר רונן פלוט נפגש עם בני הנוער וברך אותם על היוזמה. "זה לא מובן מאליו שבני נוער יוזמים, תורמים ונרתמים במהלך החופש הגדול למען האחר ועושים זאת באופן יוצא מן הכלל ומעורר כבוד", אמר פלוט.

בני הנוער סיפרו כי במסגרת פעילותם ערכו סקר נגישות מבני ציבור ותשתיות במרחב העירוני ובכוונתם להגיש את ממצאיו לידיו של ראש העיר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות