fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במעמד השר ארדן: אבן פינה למפקדת כיבוי אש מחוז הצפון בנצרת עילית

ראש העיר רונן פלוט: "המתחם החדש לא רק יחזק את נצרת עילית כעיר המחוז אלא גם יחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים, ישדרג את זמינות שירותי ההצלה ויספק למעלה מ- 100 מקומות עבודה חדשים עבור תושבי העיר".
רונן פלוט
רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, הודיע על השלמת הליך העתקת המתחם מכרמיאל ומתן אור ירוק להתחלת בנייתו בנצרת עילית.

רונן פלוט
רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

השר ארדן  התקשר לבשר באופן אישי על ההתקדמות הדרמטית, לאחר שהפרויקט שכב במשך למעלה משבע שנים במגירות התכנון. טפסר עמוס סבג, מפקד תחנת כיבוי אזורית נצרת עילית: "ראש העיר פלוט לא ויתר על הפרויקט,  מהיום הראשון לכניסתו לתפקיד הוא דחף ושחרר חסמים ביורוקרטיים, באופן אישי פלוט עקב מקרוב אחרי התקדמות הפרויקט".

לפני כחצי שנה פורסם מכרז לתכנון מפורט של המתחם ולפיו המפקדה תתפרש על פני שטח של 8 דונם ובסמוך יוקם מבנה נוסף שישמש תחנת כיבוי אזורית. הקומפלקס יוקם בסמוך לכביש עוקף הר יונה ויכלול משרדים, אודיטוריום, חדרי מבצעים ושירות. "מדובר בפרויקט גדול בהשקעה של כ- 20 מיליון שקלים, הבחירה בנצרת עילית בהחלט מחזקת את מעמדה כעיר מחוז ובירת הגליל", אמר טפסר סבג.

ראש העיר רונן פלוט הודה לשר ארדן על מעורבותו והתגייסותו לקידום הפרויקט. הוא ציין כי מדובר בלבנה נוספת בהעצמת נצרת עילית כעיר המחוז. "המתחם החדש לא רק יחזק את נצרת עילית כעיר המחוז אלא גם יחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים, ישדרג את זמינות שירותי ההצלה ויספק למעלה מ- 100 מקומות עבודה חדשים עבור תושבי העיר".

פלוט ציין כי גם פרויקט הקמת  קריית  הממשלה, שהיה תקוע במשך שנים רבות, יצא לביצוע לפני כשנה ובנייתו מתקדמת בקצב מואץ.

מהעירייה נמסר בתגובה כי הנחת אבן הפינה להקמת מתחם הכיבוי החדש תתקיים ב 21/6 במעמד השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות