fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוער עבר, אוהד ואפסנאי לשעבר ינהלו את הפועל בית שאן

הפנים החדשות בעקבות החלפת השלטון בעיר: היו"ר ראובן בנישטי, המנכ"ל מתי גרמה, אורי סויסה עידן כהן ויוסי בן שבו. ההנהלה החדשה על המאמן איתן טייב: "כל עוד הוא מספק את הסחורה בנושא המקצועי אין לו מה לחשוש לגבי עתידו"
חיוכים מקיר לקיר. ההנהלה הנכנסת (צילום: עצמי)
חיוכים מקיר לקיר. ההנהלה הנכנסת (צילום: עצמי)

עמותת הפועל בית שאן, החליפה בשבוע שעבר את פניה. חברי העמותה שמונו על ידי ראש העירייה הקודם, ביניהם אלי מנחם, שוקי טייב, משה איפרגן, איתן מרדכי, ארנון בן שמעון, שמעון אלימלך ואילן אבוטבול פרשו רשמית בישיבת עמותה מיוחדת ביום ראשון האחרון, ופינו את הבמה לחברים החדשים, המזוהים עם ראש העירייה החדש, רפי בן שטרית.

בין הפנים החדשות, אנשי כדורגל מהעבר, שבשנים האחרונות הדירו רגליהם ממשחקי הקבוצה. לתפקיד יושב ראש הקבוצה מונה כצפוי שוער העבר ראובן בנישטי. למנכ"ל מונה איש העסקים המקומי מתי גרמה. בהנהלה החדשה ביקשו להדגיש כי גרמה יעבוד בהתנדבות, כמו שאר חברי ההנהלה.

פרוטוקול הישיבה (צילום: עצמי)
פרוטוקול הישיבה (צילום: עצמי)

בין חברי העמותה החדשים: אורי סויסה, ששימש כאפסנאי של הפועל בית שאן בימי הליגה הבכירה העליזים, בבר קיסלסי, האוהד הצבעוני ואולי המפורסם ביותר של המועדון, וכן עידן כהן ויוסי בן שבו, שמונו לחברי ועדת הביקורת של העמותה.

בהנהלה ביקשו להבהיר בקשר למעמדו של המאמן, איתן טייב, לו חוזה לשנתיים, כי "כל עוד הוא מספק את הסחורה בנושא המקצועי אין לו מה לחשוש לגבי עתידו". טייב עצמו הבהיר שלא יאחז בקרנות המזבח ואמר כי לא יעבוד במקום בו לא יהיה רצוי.

במחזור האחרון הפסידה הקבוצה 2:4 במשחק צמרת נגד מכבי דליית אל כרמל, ובבית שאן, כמו בבית שאן, שוב רחשו השמועות סביב המאמן טייב, והיו שביקרו החלטות מקצועיות שלו. טייב: "אני פועל אך ורק משיקולים מקצועיים וזה הדבר היחיד שמנחה אותי".

ביום שישי הקרוב בשעה 13:00, תארח הקבוצה את מועדון ספורט גבעת אולגה.

חיוכים מקיר לקיר. ההנהלה הנכנסת (צילום: עצמי)
חיוכים מקיר לקיר. ההנהלה הנכנסת (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות