fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש המועצה האזורית גלבוע: "אנו מתריעים על הסכנה בכביש 71 עוד מימי ממשלת רבין"

בעקבות תאונות הדרכים הקטלניות בשבוע שעבר בה נהרגו ארבעה בני אדם בכביש 71, ראש המועצה האזורית גלבוע, דני עטר שלח לשר התחבורה מכתב משותף עם ראש עיריית בית שאן ג'קי לוי וראש מועצת עמק המעיינות, יורם קרין הקורא להשלים את התכנית להרחבת הכביש. עטר: "כביש 71 הוא קטלני"
דני עטר
כביש עמוס בתנועה. דני עטר (צילום: ישראל פרץ)

בעקבות תאונות הדרכים הקטלניות שהתרחשו השבוע בכביש 71 המוביל מגשר שייך חוסיין ומעוז חיים ועד עפולה שלחו ראש המועצה האזורית גלבוע דני עטר, ראש עיריית בית שאן ג'קי לוי וראש מועצת עמק המעיינות, יורם קרין מכתב לשר התחבורה ישראל כץ הקורא להשלים את התכנית להרחבת הכביש.

דני עטר
כביש עמוס בתנועה. דני עטר (צילום: ישראל פרץ)

עטר: "מדובר באחד הכבישים המסוכנים ברחבי ישראל. תוואי הכביש הינו צר, לא בטיחותי ולאורכו מספר כניסות מסוכנות ליישובים, בתי ספר ואתרים נוספים. כל יום בו הכביש נשאר במצבו מהווה סכנה חמורה לעוברים ושבים. רק בימים האחרונים גבה כביש מסוכן זה את חייהם של ארבעה בני אדם. תאונות דרכים מצערות אלו ממחישות את אשר עליו אנו מתריעים במשך שנים רבות. כביש זה עמוס בתנועת משאיות כבדות, רכבי צבא, כלים חקלאיים וכלי רכב נוספים המסכנים את שלום הנהגים. יש להשלים בהקדם האפשרי את התכנית להרחבת כביש 71 והסדרת הכניסות לאתרים, בתי ספר ויישובים שלאורכו המונחת על שולחן משרד התחבורה עוד מימי ממשלת רבין".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות