fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן חוזרת לאופציית אוהד דוד

אחרי שהשוער היה בדרך לעבודה בכיבוי אש, בבית שאן בדקו אופציות אחרות, השוער הצעיר ימשיך במועדון
אוהדי בית שאן
ממתינים לו, אוהדי בית שאן (צילום:צילום חגאג רחאל)

הפועל בית שאן מתחילה בשבוע הבא להתאמן, אבל נכון להיום אין לה שוער לעונה הקרובה, לאחר שעם סיום העונה החולפת, בסיומה העפילה הקבוצה לליגה א', הודיע השוער אוהד דוד כי החל בהליכי קליטה לשרותי הכבאות, ובשל קורס שהוא אמור לעבור, אם וכאשר יעבור את כל המיונים, לא יוכל לפתוח בהכנות לעונה, משום שהקורס הוא בן ארבעה חודשים בראשון לציון, מה שימנע ממנו להתאמן באופן סדיר.

אחרי שעברו לא פחות מחמישה שוערים, גיששו אצל כולם, עם חלקם היו אפילו הבנות כספיות, אבל המשא ומתן נפל בסופו של דבר בגלל סיבות שונות ומשונות, חוזרים בית שאן לאופציית… השוער אוהד דוד.

מייד עם סיום העונה החולפת נפגש המאמן איתן טייב עם השוער הוותיק, מאיר כהן, ובדק אפשרות להחזיר אותו הביתה. הפערים הכספיים היו גדולים כבר בתחילת המו"מ. אגב, גם טייב וגם כהן מכחישים כי ניהלו משא ומתן לגבי הצטרפות השוער לקבוצה.

עוד שמות שהועלו: עידו מנדס, שוער מכבי נשר בעונה החולפת, עמו היו הבנות שהתפוצצו רגע לפני החתימה על ההסכם, השוער אושרי לוי, שהתברר כי החל לעבוד בעבודה קשה ולא יוכל להגיע לאימוני הבוקר, והשוער רן קדוש, שבעונה החולפת ירד עם נס ציונה מהליגה הלאומית, לאחר שפתח את העונה במדי אסי גלבוע.

אוהדי בית שאן
ממתינים לו, אוהדי בית שאן (צילום:צילום חגאג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות