fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הכנסת הוצף, פקחי העירייה נרתמו להציל את ספרי הקודש

מבנה בית הכנסת חב"ד בשכונת יזרעאל בנצרת עילית הוצף כתוצאה מהגשמים העזים
תודות לעובדי הפיקוח (צילום עצמי)
תודות לעובדי הפיקוח (צילום עצמי)

במבנה בית הכנסת חב"ד בנצרת עילית מתבצעות בשבועות האחרונים עבודות לתיקון בעיות ניקוז ואיטום. בעיצומן של העבודות, הוצף בית הכנסת כתוצאה מהגשמים העזים שירדו בימים האחרונים ונגרם נזק כבד לציוד בית הכנסת.
"השולחנות, הכיסאות וכל הציוד של בית הכנסת היו ספוגים במים, שעלו על גדותיהם והציפו את הרצפה עד לגובה של 5 ס"מ מהרצפה", סיפר עוזר ראש העיר, סמי עטיה.
ראש העיר, שמעון גפסו, התגייס לסייע וביחד עם סגנו אלכס גופמן ועם חבר המועצה איציק פינטו הוזעקו למקום פקחים, על מנת שיסייעו בתיקון ליקויים דחופים ויצילו את חפצי הקודש בבית הכנסת.

תודות לעובדי הפיקוח (צילום עצמי)
תודות לעובדי הפיקוח (צילום עצמי)

"פקחי העירייה גילו תושייה והתגייסו במלוא המרץ לסייע בהצלת ספרי הקודש", סיפר חבר המועצה איציק פינטו. לדבריו, בזכות פעילותם הנמרצת של הפקחים נמנע נזק כבד לציוד, וספרי הקודש ניצלו.
סגן ראש העיר גופמן, הממונה על הפיקוח העירוני, אמר כי בית הכנסת הוא מבנה שמשרת את הציבור, וכי פקחי העירייה ביצעו את המשימה שהוטלה עליהם בחפץ לב. "פקחי העירייה עומדים לרשות התושבים כל העת מתוך רצון לסייע ולהושיט יד. ההתגייסות של הפקחים בראשות אילן מונטיצ'לו מחממת את הלב, ומעידה על אכפתיות ועל רצון להעניק שירות לתושבים", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות