fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביום שני: הפועל נצרת עילית תיפרד רשמית מזניה ברקמן

כדורגלן הפועל כפר סבא, שגדל המועדון, שיחק 8 עונות ורשם 262 הופעות, יגיע לגרין עם קבוצתו החדשה הפועל כפר סבא * ברקמן גזר על עצמו שתיקה לפני הדרבי הפרטי שלו * המנכ"ל ברעם: "מאחל לו המון הצלחה, אבל לא השבוע נגדנו"
זניה ברקמן במדי הפועל כפר סבא (צילום דוברות המועדון)
זניה ברקמן במדי הפועל כפר סבא (צילום דוברות המועדון)

הפועל נצרת עילית תיפרד ביום שני מבלם הפועל כפר סבא, זניה ברקמן, ששיחק בשורות המועדון ב- 8 השנים האחרונות ורשם 262 הופעות, לפני שעבר בקיץ האחרון להפועל כפר סבא, מולה תתמודד נצרת עילית בקרב צמרת. לפני שריקת הפתיחה יתקיים טקס קצר בו יגל חולצה ממוסגרת ותשורה על תרומתו למועדון.

זניה ברקמן במדי הפועל כפר סבא (צילום דוברות המועדון)
זניה ברקמן במדי הפועל כפר סבא (צילום דוברות המועדון)

ברקמן נחשב לאחד משחקני הבית הבכירים שצמחו במועדון בעשור האחרון, האמין כי דרך הכפר סבא הדרך שלו לליגת העל תהיה קלה יותר, לאחר שנואש מלהגיע לשם דרך נצרת עילית. בסביבתו של ברקמן אמרו כי הוא מתרגש מאוד לקראת המפגש מול קבוצת נעוריו, ברקמן עצמו כפה על עצמו דממה תקשורתית לפני המשחק, אבל זה לא הפריע לו להגיע ערב המשחק האחרון לביתו שלמנהל הקבוצה, שרון סויסה, ולאכול על האש עם שי קונסטנטין, ששיחק אתו בעונה שעברה והים בבני יהודה ועם הברזילאים חוליו סזאר ופדרו סאס.

בטרום העונה קיימו שתי הקבוצות משחק אימון בגרין, שהסתיים בניצחון נצרת עילית. אחרי הרבה שנים באדום, הודה ברקמן כי מוזר לו לבוא בירוק ועוד לאצטדיון גרין, מול הקבוצה בה גדל.

מנכ"ל נצרת עילית, גיל ברעם: "זניה זה שחקן שאני אוהב באופן אישי, הוא עלה לבוגרים בערך בתקופה שאני הגעתי למועדון, שנינו עשינו כברת דרך ארוכה ביחד, יש לו המון מניות אצלנו, אני אישית חושב שהוא היה צריך להגיע לליגת העל ישירות ועם עוד קצת סבלנות הוא היה מגיע לשם. מאחל לו המון הצלחה, אבל לא השבוע נגדנו".

כאמור, זניה ברקמן, שמתגורר בעפולה ועושה את הקו עפולה- כפר סבא, סירב להתייחס לדרבי הפרטי שלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות