fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"באנו כדי להזדהות עם הנפגעים ולמחות על המעשה הנפשע"

ניר רובין מנצרת עילית וקבוצה של חברים הגיעו לבית משפחת סירחאן בכפר יפיע, שביתם רוסס בכתובות תג מחיר * "מישהו החליט לפגוע במרקם היחסים בין יהודים לערבים ולזרוע איבה", הוא אומר
שבת אחים. יהודים לצד ערבים בית משפחת סירחאן (צילום עצמי)
שבת אחים. יהודים לצד ערבים בית משפחת סירחאן (צילום עצמי)

"הבנתי שהנקמה האמיתית שלנו במבצעי "תג מחיר", היא שבכל בית שנפגע נבוא ונבקר, כמה שיותר אנשים ונשים, ונזרע אהבה במקום איבה ופחד", אומר ניר רובין מנצרת עילית, שיחד עם קבוצת אנשים מנצרת עילית, ממגדל העמק, מיוקנעם ומזיכרון יעקב, הגיעו לבקר בתחילת השבוע את משפחת סירחאן מכפר יפיע שליד נצרת, שביתה רוסס בסוף השבוע בכתובות תג מחיר. "באנו, כדי להזדהות עם הנפגעים ולמחות על המעשה הנפשע", אמר.

שבת אחים. יהודים לצד ערבים בית משפחת סירחאן (צילום עצמי)
שבת אחים. יהודים לצד ערבים בית משפחת סירחאן (צילום עצמי)

כזכור, במסגרת פעול תג מחיר שבוצעה נוקבו צמיגי כ- 20 מכוניות בכפר וכן רוססו כתובות על בתים. "מישהו החליט להתנכל דווקא למשפחה הזו. מישהו החליט לפגוע במרקם היחסים בין יהודים לערבים ולזרוע איבה", אומר ניר, "המשפחה סיפרה שהילדים בחרדה ופוחדים לרדת ולשחק בחצר. לשמחתי גיליתי שכבר כמה וכמה משלחות ביקרו בביתה של המשפחה ובביתן של משפחות נוספות ברחוב שנפגעו".

ניר רובין לא מסתיר את התרגשותו מהביקור. "התחבקנו, הכרנו, שוחחנו. זאת הייתה הנקמה שלנו במבצעי "תג מחיר". אני מבטיח שנמשיך להיפגש, ולחזק את הקשרים בינינו, ומקווה שזה יקרה רק בשמחות".

לניר רובין יש מסר לפורעים: "אני רוצה לומר לפושעים הללו – זה פשוט לא ילך לכם. בכל מקום שבו תשרפו מכוניות, תפנצ'רו צמיגים ותכתבו כתובות מגעילות, אנחנו נבוא, ונפגש, ונכיר וניצור קשרים. יצא שבאתם לזרוע שנאה וזרעתם קרבה ואהבה. בזכותכם הכרתי את משפחת חבשי היקרה מאיכסאל, ובזכות ההיכרות הזו באה זהירה חבשי לאסיפה הישראלית בנצרת עילית. לאט לאט ניצור רשת חברתית של אנשים שהכירו בזכותכם ורק נגביר את האור והאהבה. כי רבים הם האוהבים שמאמינים בחיים בדו-קיום ובשלום, ואתם מעטים, עשבים שוטים. אנחנו לא ניתן לכם לקלקל לנו את הארץ שלנו. אנחנו ננצח!".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות