fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסי גלבוע: אנחנו נשארים בליגה

אסי גלבוע חוגגת את ההישארות בליגה (צילום עצמי)
אסי גלבוע חוגגת את ההישארות בליגה (צילום עצמי)

לאחר עונה קשה ומסויטת ולאחר שנדמה היה שהקבוצה תרד לליגה ב', לאחר שסחבה את כל הליגה על גבה, הצליחה אתמול הפועל אסי גלבוע להבטיח את הישארותה בליגה, לאחר שסיימה בתיקו 0-0 את משחק הליגה האחרון אתמול נגד מכבי צור שלום.

אסי גלבוע חוגגת את ההישארות בליגה (צילום עצמי)
אסי גלבוע חוגגת את ההישארות בליגה (צילום עצמי)

מי שאחראי למבצע ההישארות הוא המאמן אבי סבג, מאמנה השלישי העונה של הקבוצה (קדמו לו פאיד חסון ורז משולם), שהאמין לאורך כל הדרך בסיכויי הקבוצה להישאר בליגה. שעות ספורות אחרי שנשאר בליגה עם אסי גלבוע מיהר סבג לחתום בהפועל בקה אל גרבייה, המתכוננת לפלייאוף העלייה לעלייה לליגה הלאומית.

אסי גלבוע סיימה את העונה המקום ה-12בטבלה עם 33 נקודות.

מנהל הקבוצה, דודי קרה סיכם את העונה: "תם ונשלם המסע המופלא שלנו, מסע שיזכרו אותו עוד הרבה שנים בליגה א', אחרי שכולם כבר הספידו אותנו וחרצו את גורלנו, התחלנו ריצה מטורפת בזכות חבורה של לוחמים אמיתיים ומאמן מנהיג אמיתי. הייתה התחלה קשה, אבל הסוף הכי חשוב והוא כל כך מתוק".

יושב ראש הקבוצה, לירן דניאל, יצטרך לעשות בדק בית רציני ולנסות להבין מה לא דופק באסי גלבוע, שפעם הייתה הקבוצה הכי משפחתית בליגה ובשנתיים בהן הוא מנהל אותה, הקבוצה נלחמת על חייה בליגה (גם בעונת 2017/18 הקבוצה סיימה במקום ה- 12, אז עם 36 נקודות).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות