fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני כאן למען תושבי מגדל העמק"

בעוד ש''ס ו'ישראל ביתנו' במגדל העמק עדיין מתלבטות אם להצהיר שבועת אמונים לברדה, חבר המועצה הותיק, עמוס גלם, שיתמודד מטעם מפלגת העבודה, כבר יודע עם מי הוא יילך
עמוס גלם (צילום עצמי)
עמוס גלם (צילום עצמי)

בעוד הזירה המקומית במגדל העמק סוערת מעל ומתחת לפני השטח, לאחר שלאחרונה סגן ראש העיר ומ"מ ראש העיר טרם החליטו אם גם הפעם ימשיכו בפוליטיקה הישנה של גוש המצטרף לאלי ברדה וממשיכים את הפוליטיקה הישנה", אומר עמוס גלם, חבר מועצת העיר ואיש העקרונות אשר הוכיח כי עמד על עקרונותיו ואינו מזגזג. "אני כאן נטו למען מגדל העמק ותושביה, הגיע זמן התעוררות, התרעננות, התחדשות, הגיע זמן מגדל העמק".

עמוס גלם (צילום עצמי)
עמוס גלם (צילום עצמי)

המאבק המתרחש מאחורי הקלעים בין ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה לבין סגנו  ומ"מ, גורם לאי שקט ומשליך על מספר מפלגות אשר מחשבות את צעדיהן ומהלכיהן. לראשונה מזה שני עשורים לא בטוח כי יצהירו מראש, ראשי ש"ס ו'ישראל ביתנו' על תמיכה מוחלטת בברדה, משמעות הדבר היא שכללי המשחק הפוליטי במגדל העמק ישתנו ובחירתו של ברדה כבר לא תהייה בטוחה ומטלת בספק.

מי שלא ממתין להצהרות השניים הוא עמוס גלם, חבר מועצת העיר הוותיק, איש העקרונות שסירב למנעמי שלטון והעדיף להישאר באופוזיציה, נאמן לדרכו, לאמונתו ולערכיו. גלם אמר השבוע: "אני נחוש בדבר אחד, לפעול אך ורק למען תושבי מגדל העמק, אך ורק למען עירנו האהובה. לצערי הרב אני עומד משתאה והמום מכך שהפוליטיקה הישנה, פוליטיקת הג'ובים והסכמי המגזרים חושבת להימשך שוב. הפעם, לראשונה יש הרהורים אצל ראשי ש"ס ו'ישראל ביתנו', יש היתכנות שהפוליטיקה הכל כך ישנה ומאוסה לא תחזור במהדורה חמישית", אומר גלם ומוסיף "עד שהם יחליטו- אני כבר בחרתי. בחרתי להמשיך לשרת את תושבי מגדל העמק באמת ובאמונה, במסירות ובאהבה, בחרתי לפעול יחד אתכם לתקן את העיוותים, את העוולות, את הדרוש תיקון, בחרתי בכם תושבי מגדל העמק היקרים וביחד נעשה ונצליח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות