fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחי נצרת: שלומי דורה מתנדנד

כזכור, שלומי דורה הגיע במהלך העונה והחליף את המקומי אדהם הדייה. המשימה שלו הייתה להעלות את מכבי אחי נצרת לליגת העל. באחי נצרת האמינו עד הרגע האחרון שהם מסוגלים לעשות זאת.
שלומי דורה (צילום חגאג רחאל)
שלומי דורה (צילום חגאג רחאל)

מי יאמן את מכבי אחי נצרת בעונה הבאה? בשלב זה לא ברור. למאמן שלומי דורה הסכם לעונה הבאה, אולם על פי גורמים בכירים במועדון, לא בטוח שהוא ימשיך.

שלומי דורה (צילום חגאג רחאל)
שלומי דורה (צילום חגאג רחאל)

כזכור, שלומי דורה הגיע במהלך העונה והחליף את המקומי אדהם הדייה. המשימה שלו הייתה להעלות את מכבי אחי נצרת לליגת העל. באחי נצרת האמינו עד הרגע האחרון שהם מסוגלים לעשות זאת. "העונה התקציב שלנו ההי גבוה במיליון שקל לעומת השנה שעברה", אומר חבר ההנהלה אחמד חילו.

בנצרת יש הטוענים כי דורה נכשל במשימת העלייה. "גם עם אדהם הדייה היינו מגיעים לפלייאוף העליון. דורה הגיע בשביל לעלות לליגת העל והוא לא הביא אותנו לשם", אומרים באחי נצרת.

הביקור בשבוע שעבר של המאמן האנגלי ג'ון גרגורי עורר את גל הספקולציות סביב עמדת המאמן וההצהרות של גרגורי לפיהן יהיה מוכן לאמן את הקבוצה בחינם וכמה הוא אוהב את המקום ואת האנשים, רק הוסיפו לו נקודות זכות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות