fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אחזיק אצבעות גם מברזיל"

קשר הפועל נצרת עילית פדרו, נפרד מחבריו בהתרגשות וחזר לארצו, שם יעבור ניתוח ושיקום ארוך * "אין לי מילה רעה להגיד עליהם, המנכ"ל גיל כמו אבא שלי, דאג לי להכל, הם קודם צריכים להישאר בליגה ואני להחלים מהפציעה, ובעתיד אני מאמין שעוד אחזור לשחק בקבוצה"
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

"אחזיק לכם אצבעות גם בברזיל, מקווה ומאמין שהקבוצה תישאר בליגה" נפרד בהתרגשות הברזילאי פדרו, שעזב את ישראל וטס חזרה לברזיל, שם הוא עתיד לעבור ניתוח מסובך בברך הפצועה ושיקום ארוך בן למעלה מחצי שנה.

הברזילאי פדרו
הברזילאי פדרו

כזכור, פדרו היה אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בהפועל נצרת עילית ונפצע במשחק נגד עירוני נשר בליגה הסדירה. הוא עוד קיווה שהפציעה אינה כל כך קשה ושיחזור לשחק ולעזור לחבריו במאבקי ההישרדות, אלא שבדיקת ה- MRI שעבר, גילתה מספר קרעים בברכו שנמצאת במצב ירוד ביותר.

פדרו, שהגיע לנצרת עילית בחלון העברות בחודש ינואר והצליח להפוך לגורם משמעותי בקבוצה, עוד שקל לעבור את הניתוח בישראל וגם את השיקום, כדי לנסות להיום כשיר עד חלון העברות בינואר 2018, אולם בסופו של דבר הבין שהוא צריך לעבור את הניתוח והשיקום בסביבתו הטבעית. הוא חזר לברזיל עם רעייתו ובנו ששהו איתו בישראל בחודשיים האחרונים. "במקום לראות אותי בריא, משחק, נהנה ומביא פרנסה הביתה, הם רואים אותי פצוע, בלי יכולת לשחק ולהתפרנס, אבל אני אדם חזק, מאמין באלוהים ויודע שבסוף הכל יהיה בסדר ושעוד אחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב: לשחק כדורגל", הוא אומר.

שיחקתי בהרבה קבוצות בליגות שונות באירופה, באף מקום לא הצליחו להיכנס ללב שלי כמו בהפועל נצרת עילית", אומר פדרו, "מאחל לקבוצה הזו להישאר בליגה הלאומית כי מגיע להם".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות