fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אהפוך את נצרת עילית לבונבוניירה"

1500 אנשים בהרמת הכוסית של רונן פלוט, שחשף את הסלוגן שלו לקראת הבחירות: "התוצאות מדברות" * פלוט: "אני מודה על הזכות להיות ראש העיר שלכם, זאת רק ההתחלה" * יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "רונן, החזרת לאנשים את התקווה" * השרה גמליאל: "רונן הוא ראש העיר הכי טוב בישראל"
חיבוק אמיץ עם השותף לדרך. רונן פלוט ואדלשטיין (צילום ישראל פרץ)
חיבוק אמיץ עם השותף לדרך. רונן פלוט ואדלשטיין (צילום ישראל פרץ)

ראש עיריית נצרת עלית רונן פלוט, העומד בראש רשימת נצרת עלית החדשה ערך השבוע את הרמת הכוסית המסורתית לקראת השנה החדשה בנוכחות 1500 אנשים ובמעמד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, סגני ראש העיר וחברי המועצה.

חיבוק אמיץ עם השותף לדרך. פלוט ואדלשטיין (צילום ישראל פרץ)
חיבוק אמיץ עם השותף לדרך. פלוט ואדלשטיין (צילום ישראל פרץ)

באירוע, שהתקיים במלון פלאזה בעיר, נחשף הסלוגן שילווה את פלוט ואת רשימת נצרת עלית החדשה בבחירות הקרובות: "התוצאות מדברות". חמישה תושבים, עולה חדש שעלה לפני שבוע, תושבת היישוב שילה שהגיעה לעיר, חרדי שהגיע לנצרת עלית, עולה משבט המנשה ותושבת שחזרה לעיר, המהווים את הפסיפס הנדיר של העיר בירכו את פלוט והודו לו על השינוי שעוברת העיר.

לאחר התושבים עלה לדבר השרה לשיווין חברתי גילה גמליאל שאמרה לתושבים: "אני רוצה להגיד לכם שזה ראש העיר מספר אחד בארץ. מקצוען כזה לא רואים. הבחירה שלכם ברונן פלוט היא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנצרת עלית וכמובן את הרשימה שלו. הגעתי לכאן לומר לכם שהתברכתם באיש עשייה בולדוזר אמיתי שרוצה הכל לטובתכם. רונן, אין לי ספק שלא רק תיבחר אלא תתחזק יותר ויותר, התחלת לקדם את העיר הזאת כעיר דיגיטאלית חכמה ולעשות כמה שיותר תכניות בין האזרחים הוותיקים לצעירים, ואין לי ספק שזו רק תחילת הדרך להפיכת נצרת עלית למטרופולין של האזור כולו".

האולם היה מלא עד אפס מקום (צילום ישראל פרץ)
האולם היה מלא עד אפס מקום (צילום ישראל פרץ)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, חברו הקרוב של פלוט: "רונן, אני רוצה לומר לך תודה על זה שאתה מחזיר לאנשים תקווה. אתה החזרת לאנשים את האמונה שאפשר להשפיע ושאם בוחרים נכון אפשר לעשות שינוי שכולם ירגישו. רונן אני פשוט רוצה לומר לך תודה על זה, הבאת לכולם תחושה של דמוקרטיה. כל אחד יודע שרונן כבר ניצח אבל אין שום דבר מובן מאליו. לא מגיע לרונן שיגיעו רק מעטים לקלפי, מגיע לו לקבל את אחוזי התמיכה שהוא ראוי להם ורשימתו תקבל את מספר המנדטים שהיא ראויה. תגיעו בהמוניכם לתת לו את המון".

רונן פלוט עצמו עלה לברך לקול תשואות ההמונים ואמר: "שלושה דברים הם חשובים בכל עיר עיר: חינוך, תעשייה ובנייה. נצרת עלית זאת עיר שיודעת להעניק חינוך לתלמידיה ואני גאה על כך. 17 מפעלי היי טק בדרך לנצרת עלית, כולם כבר קיבלו אישורים, שבעה כבר הוקמו. בחודש הבא יגיע שר הביטחון אביגדור ליברמן שיניח אבן פינה לשלושה מפעלי תעשייה צבאית שיגיעו לנצרת עלית. 2000 אנשים יעבדו שם! 17 שנים לא בנו כאן, אנחנו התחלנו בבנייה, אני רואה תושבים חוזרים ויחזרו עוד בשנים הבאות. באתי לכאן כדי להודות לכם שהאמנתם ולא עזבתם את נצרת עלית. אנחנו מתקדמים בצעדי ענק ובע"ה אני אהפוך אותה לבונבוניירה. זאת העיר הכי יפה בצפון הארץ. חשוב לי מאד לחזק את הרשימה שלי, נצרת עלית החדשה, אני רוצה לא להתעסק בפוליטיקה אלא רק בפיתוח נצרת עלית. אני שנתיים וחצי עובד למען נצרת עלית, אני מבקש מכם שתיים וחצי דקות לבוא לקלפי להצביע ואני אגיד לכם תודה רבה. אתם ואני נמשיך את השותפות ביננו עוד הרבה שנים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות