fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה ללא גבולות

מרסל פרץ, מנהלת מועדון לצעירים עם מוגבלויות, שזכתה פעמיים בפרס נשיא המדינה על התנדבותה, ושבעצמה אימצה ארבעה ילדים מוגבלים, פרשה לגמלאות בערב מרגש. "היית בשבילנו כמו אמא", אמרו לה החניכים. "זה קשר מיוחד, קשר של משפחה", היא הגיבה
ראש העיר נפרד ממרסל פרץ (צילום עצמי)
ראש העיר נפרד ממרסל פרץ (צילום עצמי)

25 שנים ניהלה מרסל פרץ את מועדון האירוסים בנצרת עילית, מועדון המופעל על ידי אגף הרווחה בעירייה ומהווה בית שני לילדים ולצעירים עם מוגבלויות. השבוע מרסל פרשה לגמלאות ובטקס הפרידה ממנה ההתרגשות הייתה עצומה. "היית בשבילנו כמו אמא", אמרו לה החניכים ומרסל השיבה להם בדמעות "אתם תמיד תישארו הילדים שלי".

ראש העיר נפרד ממרסל פרץ (צילום עצמי)
ראש העיר נפרד ממרסל פרץ (צילום עצמי)

25 שנות עבודה במועדון לילדים עם מוגבלויות ועוד 20 שנות התנדבות בארגון אקי"ם, הפכו את מרסל פרץ מנצרת עילית, לאישה שכרטיס הביקור שלה הוא האהבה שהיא מרעיפה לכל עבר, החיבוקים, הנשיקות והמגע האישי. "אף רגע ב- 25 השנים לא הייתי מנהלת של המועדון, זה היה חמצן בשבילי, הייתי קמה כל בוקר ולא הולכת לעבודה אלא לאהבה ולחיבוקים שיוצאים מהלב ונשארים בתוך הלב".
-החניכים בכו במסיבת הפרידה ממך. איך הרגשת?
"כולנו בכינו ביחד כי זה קשר מיוחד, קשר של משפחה. אבל אני לא עוזבת אותם הם תמיד יישארו איתי. את רובם אני מלווה מגיל חמש, היום הם בני 30 פלוס והם כמו ילדים שלי. בשבילם המועדון הזה הוא בית שני ולחלק מהם זה הבית הראשון. עם התמיכה של אגף הרווחה בראשות ליאורה לורי וכמובן החסות שמעניק ראש העיר שמעון גפסו לאורך כל השנים, עזרה לנו להצליח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות