fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרופ' רון רובין יהיה נשיאה הבא של אוניברסיטת חיפה

פרופ' רובין יחליף בתפקיד את הנשיא המכהן עמוס שפירא, שיסיים קדנציה מלאה במשך ארבע שנים

ועדת החיפוש לנשיא של אוניברסיטת חיפה החליטה אמש (שני) להמליץ פה אחד על פרופ' רון רובין לתפקיד נשיא האוניברסיטה הבא.

­­­פרופ' רובין יחליף בתפקיד את הנשיא המכהן עמוס שפירא, שיסיים קדנציה מלאה בת 4 שנים. שפירא הודיע על כך שיסיים את תפקידו בתום קדנציה מלאה כבר בחבר הנאמנים של יוני 2015, מתוך הבנה שתהליך בחירת הנשיא החדש הינו מורכב ואורך למעלה משנה.

מנימוקי ועדת החיפוש: פרופ' רון רובין הוא בעל ניסיון בינלאומי רחב מתוקף התפקידים שמילא בעשור האחרון בהקמת קמפוסים מטעם אוניברסיטת NYU ברחבי העולם. פרופ' רובין הוא חוקר מוערך, המכיר את המערכת האקדמית בישראל ובעולם ויחד עם זאת, שורשיו נטועים באוניברסיטת חיפה. הוועדה התרשמה שלפרופסור רובין יש יכולת לעבודה בצוות וגישה בינאישית מגייסת ומשתפת. הוועדה מודה לכל אלה שהגישו מועמדותם לתפקיד נשיא האוניברסיטה.

לאחר החלטת ועדת החיפוש יגיע המועמד המומלץ להצבעה בסנאט האוניברסיטה, לאישור בוועד המנהל של האוניברסיטה ולאחר מכן לאשרור חברי חבר הנאמנים של האוניברסיטה, גוף הכולל את נציגי האוניברסיטה ואישי ציבור מהארץ ומהעולם, במושב חבר הנאמנים שיתקיים בחודש יוני, 2016.

פרופ' רון רובין הוא בעל תואר דוקטורט בהיסטוריה אמריקנית מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי (1986). הוא כיהן כחבר סגל באוניברסיטת חיפה במשך 20 שנים, והגיע לדרגת פרופסור מן המניין. תפקידו האחרון באוניברסיטת חיפה היה דיקן הסטודנטים. לאחר מכן הצטרף לחוג לתקשורת באוניברסיטת ניו יורק (NYU ). ב-NYU כיהן כמשנה לפרובוסט (משנה לרקטור) והיה אמון על הקמת  שני קמפוסים בינלאומיים של NYU באבו דאבי ובשנחאי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות