fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תרגיל פוליטי? הילה שלם איבדה את האות צ'

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה רובין שלם. צילום: גונן שמר

תרגיל פוליטי הוביל לכך שהמתמודדת למועצת העיר בקרית אתא, הילה שלם, איבדה את האות צ' אותה רצתה לציין כאות המסמלת את רשימתה בבחירות למועצת העיר וזאת מצד מי שהיה שותפה לאותה סיעה בעבר.

שלם הייתה חברת מועצת עיר מטעם רשימת צעירי קרית אתא עם רועי בן שלוש, שהיום מוצב במקום השלישי ברשימתו של ראש העירייה המכהן, יעקב פרץ. במהלך הכהונה שלה כחברת מועצת עיר פרשה שלם מהמועצה עקב חילוקי דעות שנתגלעו בינה לבין בן שלוש.

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה שלם. צילום: גונן שמר

לפני כחודשיים הודיעה שלם כי החליטה להתמודד למועצת העיר והקימה רשימה בשם "הילה שלם והצעירים". כשהגיע מועד ישיבת ההזדהות של הרשימות למועצת העיר הודיע בן שלוש כי הוא מחזיר את המנדט שניתן לו לסיעת "הצעירים קרית אתא" שכן הוא עצמו מתמודד ברשימתו של פרץ וגם אינו יכול להיחשב יותר כצעיר מכיוון שעבר את גיל 35.

במועד שבו ביקשו הרשימות את האות שתהיה מזוהה איתן התברר לשלם כי האות צ' שהייתה מזוהה עם הרשימה המקורית שבה הייתה חברה עם בן שלוש, ניתנה לרשימת הצעירים קרית אתא.

"בן שלוש כבר לא חלק מרשימת הצעירים ואינו מתמודד במסגרתה", טוענת שלם "ולכן התרגיל הזה נועד לפגוע בי. כנראה שמישהו פוחד ממני ועושה הכל כדי לפגוע בסיכויים שלי". שלם פנתה בעניין לגופים האמונים על הבחירות המקומיות והיא אמורה לקבל תשובה סופית בשבוע הבא, אך ממה שידוע נמסר לה כי הדבר יכול להיות "מסריח" אך הוא חוקי.

מנגד טוען בן שלוש: "זו זעקת הקוזאק הנגזל. היא החליטה מסיבותיה שלה לפרוש מהשותפות שלנו ברשימה. בישיבת ההזדהות החזרתי את המנדט  שלי לצעירים ואיחלתי להם בהצלחה ופתאום אני מקבל הודעה שאני עושה תרגיל פוליטי וזה בכלל לא נכון. זו תמונה הפוכה לחלוטין. אני מפרגן לה ואפילו חתמתי לה על הרשימה שהגישה למשרד הפנים כדי להתמודד בבחירות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות