fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תמי רבן- המוח מאחורי הקמפיין של סבג

מנהל אגף כוח אדם בעיריית נהריה תמי רבן יצאה לחופשה ועוסקת בפעילות פוליטית במטה הבחירות. האם רבן תקבל מקום ברשימתו של סבג?  
דומיננטית. רבן (צילום פייסבוק)
דומיננטית. רבן (צילום פייסבוק)

מנהלת מחלקת כוח אדם בעיריית נהריה תמי רבן יצאה לחופשה מהעירייה 60 יום לפני הבחירות. רבן חזרה  ביום שבת האחרון לנהל את פורום 'נהריה לאוהבים את החיים', המונה 20 אלף תושבים. רבן הפסיקה לנהל את הפורום לפני חודשיים, לאחר תלונות שהוגשו נגדה כי היא מנהלת פעילות פוליטית בזמן היותה עובדת עירייה.

רבן, 40, נשואה ואמא לשני ילדים, תושבת שכונת נהריה הירוקה, התקבלה לעבודה בעיריית נהריה  מיד אחרי בחירות 2008.  בקרב השכונה נחשבת לדומיננטית מאד. בעירייה, אחת הנשים החזקות ומקורבת מאד לסבג ויש שנזהרים ממנה מאד.  לפני שנה מונתה על ידי סבג לתפקיד מזכירת מועצת העיר, לאחר פרישתה של עדה כהן לגמלאות.

במערכת הפוליטית בנהריה עוקבים אחרי רבן.  נודע, כי במערכת הבחירות הנוכחית לרבן יש תפקיד משמעותי במטה ויש הטוענים כי היא המוח מאחורי הקמפיין של סבג. היא עוברת מבית לבית ומשכנעת תושבים להצביע לסבג.

  לאחרונה עלו שמות רבים במטה סבג על איוש המשבצת הנשית ברשימה של סבג למועצת העיר.  לאורך כל  הקדנציות הקפיד סבג להציב אשה במקום השני כל היו: מיקי גולדווסר, ציפי מורבאי, רחל פולקלניק ועוד.

דומיננטית. רבן (צילום פייסבוק)
דומיננטית. רבן (צילום פייסבוק)

  גורם בכיר: "לא בכדי רבן לקחה חופשה מהעירייה. על פי חוק הבחירות  על עובד המתמודד למועצת העיר לקחת חופשה 60 יום לפני מועד הבחירות. כך רבן תוכל להתמודד  ואולי גם תקבל מקום ריאלי ברשימה".

בשבוע שעבר דיווח צפון -1  כי  עובדת העירייה רותי נחום תתמודד ברשימתו של  המועמד לראשות העירייה אלמ' רונן מרלי. הגזרה הפוליטית בנהריה מתחממת.

עמותת כן לנשים העלתה קמפיין חברתי הקוראת לנשים לקחת חלק ברשימות למועצת העיר. עד כה רק סגנית ראש העירייה בתואר אורנה שטרקמן הודיעה כי תתמודד ברשימה עצמאית בלתי תלויה. צפוי קרב מעניין האם רבן, שרית מולכו ונחום תהיינה חברות מועצה?

רבן סירבה להגיב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות