fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תם הרומן: הרצל קרן ויוני שטבון נפרדו

כבר לא. קרן ושטבון צילום יחצ
כבר לא. קרן ושטבון צילום יחצ

שלושה חודשיים לאחר איחוד הכוחות הפוליטיים ביניהם, לקראת הבחירות לראשות ולמועצת עיריית נתניה, הרצל קרן ויוני שטבון כבר לא ביחד. הם ירוצו בבחירות הקרובות כל אחד בנפרד, לראשות ולמועצת העיר.

תזכורת: בחודש מרץ האחרון, הפתיעו הרצל קרן ויוני שטבון את העיר נתניה כאשר הודיעו כי הם מאחדים כוחות. אחרי שישבו עד השעות המאוחרות בלילה ובדקו את כל הבעיות העומדות בפניהם בסיעתו של שיטבון החליט קרן וענת לביא-אזולאי להיפרד: "החלטתנו לבטל את איחוד הכוחות עם שטבון לנוכח מחלוקות ופערים  בראיית הדברים. בעיקר, קריאות רבות של תושבים יקרים, שמלווים אותנו שנים רבות", אמר קרן והודיע כי יתמודד בבחירות הן למועצה והן לראשות העיר.

כבר לא. קרן ושטבון צילום יחצ
כבר לא. קרן ושטבון צילום יחצ

קרן: "ההחלטה לעזוב סיעה שהייתה לי ולענת לביא  בית ודרך, נבעה מהרצון להביא שינוי עם משב רוח חדש ומתוך מטרה להוות אלטרנטיבה שלטונית מרכזית וחזקה גם לראשות העיר וגם במועצת העיר. יוני  הוא אדם ראוי ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו הפוליטית. אנו מאמינים שנשתף עימו פעולה במועצת העיר הבאה, לטובת ולרווחת תושבי העיר נתניה".

עוד הוסיף קרן כי הוא וענת מקיימים פגישות קדחתניות להרכב ולחיבור רשימה חדשה, בראשות הרצל קרן, שתרוץ גם לראשות העיר, ואשר תשקף את כל שכונות העיר ומגזרי האוכלוסייה.

שטבון בתגובה: "הרצל קרן ידידי, דמות פוליטית ותיקה בעיר, לרבות חבר בקואליציית פיירברג במשך כשלוש שנים, בחר היום שלא להיות שותף  לכמיהה של תושבי העיר לדרך חדשה ולראש עיר חדש בנתניה. ייתכן, שידידי קרן, לאחר כל כך הרבה שנים במועצת העיר, חושש לאמץ תפיסות ניהול  חדשות ולהיפרד מנורמות השלטון הישן לטובת מנהיגות צעירה ונקייה. אני מאחל לו בשלב זה בחייו, הצלחה בכל דרך  עקבית  שיבחר. בבחירות הקרובות, לא אזגזג ואתמודד, כפי שהתחייבתי, על ראשות העיר מול מרים פיירברג (במידה והחוק יאפשר לה) עבור כל תושבי נתניה: חילוניים ודתיים, צעירים ומבוגרים, עולים וותיקים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות