fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תינוק שרק נולד נמצא ברחוב

תינוק שנולד ככל הנראה בשעות הבוקר נמצא ברחוב בנתניה על ידי תושבת העיר כשהוא עטוף במגבת, סובל מהיפוטרמיה קלה אך מצבו יציב.
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה
תינוק שנולד ככל הנראה בשעות הבוקר נמצא ברחוב בנתניה על ידי תושבת העיר כשהוא עטוף במגבת, סובל מהיפוטרמיה קלה אך מצבו יציב. הבוקר (יום ג') בשעה 07:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פעוט שככל הנראה נולד לפני מספר שעות ונמצא ברחוב בנתניה כשהוא עטוף במגבת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מהעניקו לו טיפול רפואי וופינו אותו לבי"ח לניאדו במצב יציב בהכרה כשהוא סובל מהיפותרמיה קלה.
חובש רפואת חירום במד"א דניאל אברג'יל סיפר: "כשהגעתי לרחוב אישה בשנות ה 40  סימנה לי מהחלון לעלות אליה לדירה, היא סיפרה לי שהיא מצאה את התינוק ברחוב והעלתה אותו אליה הביתה. בדקתי את התינוק שהיה בהכרה ובכה, הוא סבל מהיפותרמיה קלה, עטפתי אותו בשמיכות כדי לחמם אותו. הכנו את היידת טיפול נמרץ לקראתו והדלקנו את החימום ברכב ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים לניאדו בעיר כשמצבו יציב."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות