fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבת קרית ים, אשה בהריון: עובד אלטע זאכן אנס אותי

מעצרו של החשוד, תושב קלקיליה בן 28, הוארך עד יום ראשון. הסנגורית, עו"ד יפעת כהן טענה בבית המשפט כי מדובר ביחסי מין בהסכמה
החקירה בראשיתה. עו"ד כהן [צילום: ארקדי ליטבין]

ביום שלישי השבוע התקבלה שיחת טלפון במשטרת זבולון, מתושבת קרית ים, בשנות ה-30 לחייה, שטענה, כי עובד אלטע זאכן שהגיע אליה הביתה במטרה לקנות רהיט, אנס אותה.

שוטרי תחנת זבולון מיהרו להגיע אל בית האשה, הפכו את דירתה לזירת אירוע והוחל בפעולות חקירה וזיהוי פלילי כדי לאשר את גרסתה. במקביל, נעצרו שני חשודים, תושבי קלקיליה.

החקירה בראשיתה. הסנגורית עו"ד יפעת כהן [צילום: ארקדי ליטבין]
החקירה בראשיתה. עו"ד כהן [צילום: ארקדי ליטבין]
ביום רביעי בצהריים הובאו השניים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בקריות. אחד מהם שוחרר לביתו, לאחר שהוכח מעל לכל ספק, כי בעת ביצוע המעשה, הוא שהה ברכב.

החשוד השני, בן 28, הובא להארכת מעצר. נציג המשטרה, רס"מ צביקה אמיר, ביקש להאריך את מעצרו בשבוע וטען כי מדובר באירוע חמור _ חשד לאונס אשה בהריון שנעשה בביתה בכוח. לטענת נציג המשטרה, החשוד מסר גרסה תמוהה שאינה מתיישבת עם החומר שיש בידי המשטרה בשלב הראשוני של החקירה. עוד טען נציג המשטרה כי מסוכנותו של החשוד גבוהה מאוד ולכן ביקש את כל ימי המעצר.

הסנגורית של החשוד, עו"ד יפעת כהן, חקרה את נציג המשטרה ושאלה ממי התקבלה התלונה. החוקר סיפר שהתקבלה הודעה טלפונית מאחת השכנות של האשה המתגוררת באותו הבניין. בחקירתה שאלה עו"ד כהן האם למתלוננת עבר פסיכיאטרי והחוקר השיב, שקיימת אינדיקציה לעבר פסיכיאטרי של המתלוננת שהמשטרה בודקת.

מחקירתה של עו"ד כהן עלה כי האשה פגשה בחשוד שלושה ימים קודם לכן, לאחר שצלצלה אליו להגיע ולאסוף ארון מדירתה. עוד עלה, כי השכנה שצלצלה למשטרה, נכנסה אל ביתה וראתה אותה עומדת בחלון ומסתכלת על החשוד ואחיו שהמתין לו למטה, בזמן שנסעו מהמקום. מדובר באשה בחודש השמיני להריונה, אמא לשני ילדים, שבאותה השעה שהו אצל בעלה לשעבר.

עו"ד כהן טענה בבית המשפט, שמדובר באדם נשוי ואב לשתי בנות, שאשתו צריכה ללדת, העובד במשך שנים רבות ברכישה ומכירה של ציוד מיד שנייה. לטענתה, זוהי הפעם הראשונה בחייו שהוא נעצר ומיד עם מעצרו הוא מסר גרסה מפורטת לגבי השתלשלות האירועים. לטענת עו"ד כהן, לפני שלושה ימים, הזמינה אותו האשה לדירתה, במטרה למכור לו ארון. עו"ד כהן: "עוד באותו היום היא נגעה בו בחזה והוא הלך. אתמול בשעות הבוקר, היא אליו ואמרה לו להגיע שוב. לדברי החשוד, היא פיתתה אותו, ביקשה להיות איתו. היא הייתה לבושה בכותנת קצרה ולדברי החשוד, ללא תחתונים. היא ביקשה ממנו להיות איתה והם קיימו יחסי מין. בסוף המשגל, היא ביקשה ממנו כסף והוא לא הסכים לתת". עו"ד כהן הוסיפה, כי המתלוננת נמצאת בקשר זמן רב עם הנאשם ועם אחיו, ובכל פעם היא מצלצלת ומבקשת מהם דברים, כמו קפה או סיגריות ואפילו חשמל. "הם מגיעים אליה ונותנים לה כספים ומנסים לעזור לה", אמרה עו"ד כהן וסיפרה, כי אחיו של החשוד סיפר לה שהמתלוננת מתקשרת אליו באופן אינטנסיבי בשעות הערב, כשהוא נמצא ליד אשתו ומבקשת לראות אותו למרות שהוא אומר לה ללא הרף שהוא נשוי. "מדובר במתלוננת שמשקרת במצח נחושה, המגע המיני התקיים בהסכמה, התלונה הוגשה ממניעים כספיים לאחר שהוא לא הסכים להעביר לה כסף".

עו"ד כהן ביקשה מבית המשפט להורות על עימות בין המתלוננת לחשוד כמה שיותר מהר וביקשה לשחרר את החשוד למעצר בית בפיקוח משפחתו.

השופט יוסי טורס קבע בהחלטתו, כי מעצר החשוד יוארך עד יום ראשון, ובמהלך זמן זה המשטרה תשתדל לסיים את חקירתה.

עו"ד יפעת כהן מסרה בתגובה: "החקירה נמצאת בראשיתה. החשוד מסר גרסה מלאה, משטרת ישראל עושה עבודתה נאמנה וכולי תקווה שהצדק יצא לאור".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות