fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תדהמה בכרמיאל: ארט דה קוקו המסעדה הכי מצליחה בעיר נסגרה במפתיע

המסעדה הכי מצליחה בעיר, נסגרה במפתיע. הבעלים איתן ומיכל להב: "בוחנים הצעות עסקיות בתחום השוקולד"
ארט דה קוקו
צילום אלכס הובר

תעלומה אופפת את סגירתה של מסעדת ארט דה קוקו שנסגרה ביום ראשון השבוע, באופן מפתיע ללא כל התראה או סימנים מקדימים.  הסגירה גרמה לתדהמה  בקרב תושבי העיר והעובדים. מדובר באחת המסעדות המצליחות ביותר בכרמיאל מאז שנפתחה לפני 12 שנה, המקום תמיד היה מלא, במיוחד בימי שישי בערב היה צורך בהזמנת מקום מראש שאחרת לא היה סיכוי למצוא מקום פנוי. סגירת המקום באופן פתאומי, הביאה לגל שמועות , שקיבל ביטוי בעיקר ברשתות החברתיות.

מספר עובדים קיבלו בסוף השבוע הודעה טלפונית שלא להגיע לעבודה בשל שיפוצים במקום. ביום ראשון הגיעו כמה מהם, נפגשו עם מנהל המסעדה והבעלים אשר מסרו להם מכתב פיטורים תוך הבטחה כי הכל יסתדר בקרוב. מאוחר יותר גילו העובדים כי על שער הכניסה נתלה שלט שבו נאמר כי המסעדה סגורה עד לסוף החודש.

בהודעה לעיתונות שנשלחה באמצעות משרד יחסי ציבור, בניגוד לשמועות, טוענים בעלי המסעדה איתן ומיכל להב,  כי קיבלו הצעות עסקיות בתחום ענף השוקולד ובתחומים עסקיים נוספים. בשלב זה, לאחר 12 שנים של פעילות מצליחה ומבורכת בכרמיאל, הם אינם ממהרים להחליט באיזה סדר גודל יתרחבו והאם יישארו לפעול בארץ או גם בחו”ל, אך בכדי להתייעץ ולבחון את הדברים עם בעלי מקצוע, החליטו לקחת חופשה ארוכה של חודש, בזמן זה המקום יהיה סגור לסועדים.

איתן להב המנהל העסקי של ארט דה קוקו ובעלה של השוקולטיירית מיכל להב אומר: “כשפתחנו את המקום על שטח גדול של 470 מ”ר, בעיר כרמיאל, אנשים חשבו שזו התאבדות מבחינה עסקית. אבל המקום הצליח בזכות מטעמי השוקולד הייחודיים שיוצרת ומפתחת מיכל , ובעזרת הצוות המיומן והמסור שלנו , צבר תאוצה והיה מלא בכל יום . אחרי 12 שנים של הצלחה בעיר הנפלאה הזו, כרמיאל, קבלנו הצעות עסקיות שונות, ואנו ניקח פסק זמן לבחון את כולם ולהחליט על העתיד שלנו. מדובר בעניין מרגש וחיובי עבורנו. ובכל מקרה זו תהיה אחת הפעמים הבודדות שנוכל לצאת עם הילדים לחופשה משפחתית ארוכה“.

השוקולטיירית מיכל להב עוסקת בשוקולד כבר 16 שנים. היא למדה אצל שוקולטיירים הנחשבים בעולם – בארה”ב, בלגיה ושוויץ. היא החלה ביצירת פרלינים וטראפלס בבית הוריה בראש פינה ולאט לאט הבית הפך קטן מלהכיל את כמות המוצרים. המקום הראשון שפתחו מיכל ואיתן, היה בראש פינה, בית קפה בשם שוקולד קפה. עם ההצלחה והביקוש, החליטו בני הזוג להתרחב ולעבור לכרמיאל. כאמור – מה שחשבו כולם כהתאבדות עסקית, הסתבר כמקור הצלחה, אשר גם סייע ומשך לכרמיאל מותגים, חנויות ועסקים רבים, שפיתחו את האזור. ארט דה קוקו הפך למותג מבוקש, אליו הגיעו מכל רחבי הארץ, שילב מפעל, חנות מפעל, בית קפה ומסעדה חלבית.

לטענת הבעלים המקום ייסגר לחודש, ועד אז מקווים איתן ומיכל להגיע להחלטות חשובות להמשך עתידם המקצועי. באמצעות ההודעה הם מסרו:  "תודה לכל הלקוחות הנאמנים, לעובדים המסורים ולעיר הנפלאה כרמיאל".

ארט דה קוקו
צילום אלכס הובר

ארט דה קוקו מבט כללי לדוכן שוקולד ארט דה קוקו

ארט דה קוקו
משפחת להב צילום פרטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות