fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנים של סיוט תמו לתושבי רחוב ויצמן

אלי דוקורסקי חנוך את רחוב ויצמן. צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי חנוך את רחוב ויצמן. צילום: דוברות העירייה

לאחר שנתיים וחצי של חיים בתוך עבודות תשתית ורחוב חסום לתנועה, נפתח ביום רביעי בלילה רחוב ויצמן בקרית ביאליק ותשתיות הרחוב שודרגו לראשונה לאחר שישים שנה.

אלי דוקורסקי חנוך את רחוב ויצמן. צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי חונך את רחוב ויצמן. צילום: דוברות העירייה

העבודות על קטע הרחוב שאורכו כמה מאות מטרים בלבד היו אמורות להימשך כמה חודשים. אולם, כמו במקרים רבים בישראל, עבודות התשתית הסתבכו והתמשכו עד שהעירייה החליטה להפסיק את העבודות ולמצוא קבלן חדש שיצליח לסיים אותן. במהלך העבודות היה הרחוב חסום לחלוטין לתנועת כלי מה שהגביר את הלחץ על רחוב העמקים הסמוך ועל כביש מספר ארבע. תושבי הרחוב, שחיו בתוך רעש ואבק, נאלצו לכתת רגליהם בינות לעבודות התשתית ואת המכוניות החנו ברחובות אחרים.

היום (רביעי) הודיעה העירייה כי רחוב ויצמן נפתח לתנועה באופן רשמי לאחרשיפוץ ושידרוג מקיפים שבמסגרתם הוחלפו כל התשתיות כולל מערכות מים, ביוב, ניקוז, תקשורת וחשמל.

הכבישים והמדרכות נסללו מחדש ונוספו כ-80 מקומות חניה חדשים. תאורת הרחוב הוחלפה בתאורת לדים מודרנית וחסכונית והוקמו שתי כיכרות נוספות לשיפור זרימת התנועה והעלאת הבטיחות. כמו כן, הרחובות הסמוכים: שפרעם, תבור, המעפיל, ציפורי ויגור שופצו ושודרגו אף הם. אחרי חג הפסח גם קוי האוטובוסים של חברת אגד יחזרו למסלולם.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, מסר:" אני שמח לבשר כי הפרויקט המורכב נמצא בשלביו הסופיים. פרויקט שדרות ויצמן היה מורכב מבחינה  הנדסית כי התשתיות שנאלצנו להחליף בלב העיר המאוכלס, גרמו לאי נוחות בקרב התושבים.  אני שמח לבשר על פתיחת הרחוב לתנועה , על החזרה לשיגרת החיים ומאחל הנאה לתושבים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות