fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמאילוב חזר מהאג עם מדליית כסף

שמאילוב וצוות המאמנים מהתחרות, צילום: איגוד הגודו
שמאילוב וצוות המאמנים מהתחרות, צילום: איגוד הגודו

הג'ודוקא ברוך שמאילוב  מחדרה זכה בסוף השבוע במדליית כסף בטורניר הגראנד פרי היוקרתי בהאג. שמאילוב במשקל של עד 66 ק"ג  פתח טוב את התחרות כשגבר על ואדים בונאסץ' ממולדובה באמצעות איפון. בסיבוב שלאחר מכן ניצח את הספרדי מרטין אלברטו גייטרו בקרב שנכנס לניקוד זהב. ברבע הגמר ניצח באמצעות ווזארי את היפני קיוטאקה קידו, מה ששלח אותו לחצי הגמר, בו ניצח את אלטנסוק דובדון ממונגוליה באיפון, והעפיל לגמר מול ואזה מרגלישוילי מגיאורגיה לו נכנע.

שמאילוב וצוות המאמנים מהתחרות, צילום: איגוד הגודו
שמאילוב וצוות המאמנים מהתחרות (צילום: איגוד הגודו)

מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה אמר לאחר התחרות: "ברוך עבד בצורה יעילה בסבלנות ובחדות. ממשיכים קדימה לעבר המטרות והייעדים שהצבתי בתחילת הקמפיין לטוקיו 2020".

זוגתו של שמאילוב, בטינה טמלקובה התחרתה במשקל של עד 52 ק"ג ופתחה את הטורניר בניצחון באיפון על נעמי ואן קרבל מהולנד, וברבע את הרוסיה איגול קוצ'נקו. בחצי הגמר הפסידה אלופת אירופה עד גיל 23 לבלגית שרלין ואן סניק, אחת מהג'ודאיות הבולטות במשקל, בקרב שנכנס לניקוד זהב ובו הישראלית נפסלה פסילה ישירה והודחה מהתחרות. בעקבות כך היא לא התמודדה בקרב על מדליית הארד וסיימה חמישית. טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו באיפון לשיין הצרפתי והודח בשלב מוקדם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות